17
شنبه 13 شهریور 1400
شماره 8305
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نیم موقعیت، یک گل

تیم ملی ایران درحالی‌که فقط 0.57 امید گل داشت، تنها گل گروهA را در روز اول مقدماتی جام‌جهانی زد و با 3 امتیاز به صدر رفت
تیم ملی ایران نخستین بازی‌اش را در گروهA آسیا با برتری یک بر صفر مقابل سوریه به پایان رساند و تنها گلی که در 3بازی اول این گروه زده شد همین تک‌گل علیرضا جهانبخش بود.
ویژه
رقابت‌های انتخابی درون‌اردویی اوزان ۵۷، ۶۵ و ۷۰کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جهانی نروژ روز گذشته در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد.
تیم والیبال نوجوانان به مقام سوم مسابقات قهرمانی جهان رسید. شاید این مقام راضی‌کننده باشد اما واکنش‌ها به کیفیت بازی تیم متفاوت است.
مسابقات هندبال قهرمانی آسیا از 28دی تا 11بهمن در عربستان برگزار می‌شود.
شاید باورش سخت باشد اما گفته می‌شود فدراسیون فوتبال درخواست حضور جهانبخش در اردوی تیم ملی را به جای اینکه به باشگاه فاینورد بفرستد، به یک‌سایت هواداری ارسال کرده، اتفاقی که می‌توانست خیلی راحت این بازیکن را از برنامه‌های اسکوچیچ خارج کند.
اگر فکر می‌کنید قرار است دوقطبی کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ در فوتبال ایران تمام شود، سخت در اشتباهید.
بعد از اینکه کریس رونالدو با ثبت گل‌های 110 و 111 خود برای تیم‌ملی پرتغال از رکورد علی دایی عبور کرد، این دو اسطوره فوتبال با پیام‌هایی در صفحه شخصی خود به ستایش از یکدیگر پرداختند.

چرا پیروزی برابر سوریه برد بزرگی بود؟

در مورد موفقیتی که تحت‌تأثیر نمایش نه‌چندان باکیفیت ملی‌پوشان قرار گرفت
تیم ملی کشورمان در نخستین بازی‌اش در مرحله انتخابی جام‌جهانی، با نتیجه یک بر صفر سوریه را شکست داد و با توجه به تساوی 2 دیدار دیگر گروه، از همین ابتدای کار با رقبا فاصله امتیازی ایجاد کرد.
ضربه جنایتکارانه به مسی!

ضربه جنایتکارانه به مسی!

برزیل، آرژانتین و اکوادور، برنده‌های روز هفتم مقدماتی جام‌جهانی در منطقه آمریکای جنوبی بودند. برزیل صدرنشین در خانه شیلی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد تا کماکان با 17‌امتیاز صدرنشین باشد.
تراکتور پرحاشیه‌تر از همیشه
در فاصله 10‌روز مانده تا بازی با النصر، قرمز‌های تبریز وضعیتی نامشخص دارند
در روزهایی که توجهات به بازی‌های ملی جلب شده، تراکتور روزهای پرحاشیه‌ای را پشت سر می‌گذارد، آن‌هم در شرایطی که این تیم 10‌روز دیگر باید در یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان برود.
روز‌های نهم و دهم بازی‌های پارالمپیک، برای کاروان ورزش ایران در توکیو روزهای خوبی بود.

آماربازی

با برتری ایران مقابل سوریه، تعداد بردهای متوالی دراگان اسکوچیچ از زمان حضور روی نیمکت تیم‌ملی به 8 رسید تا او با شکستن رکورد فرانک اوفارل به تنهایی صاحب این رکورد ویژه باشد.

نکته بازی/نگران نباش، «فسخ» هست

بعد از کلی کشمکش و حرف و حدیث بالاخره ارسلان مطهری حاضر شد قراردادش را با باشگاه استقلال تمدید کند.

مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی

مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ قهرمانان - یک هشتم
خوان رومن ریکلمه، هافبک سابق بارسا و تیم ملی آررژانتین در واکنش به حضور مسی در پاریس:«امیدوارم مسی در پاریس لذت ببرد. همه ما از دیدن لذت بردن او از بازی کنار نیمار و امباپه، هیجان زده هستیم.
کریس رونالدو در بازی با ایرلند 2گل به ثمر رساند تا تبدیل به تیتر یک رسانه‌ها شود. همه از او به‌عنوان برترین گلزن ملی در تاریخ فوتبال نام برده‌اند اما واقعیت این است که او برترین گلزن تاریخ فوتبال مردان شده است.