• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 13 شهریور 1400
کد مطلب : 139515
+
-

نکته بازی/نگران نباش، «فسخ» هست



بعد از کلی کشمکش و حرف و حدیث بالاخره ارسلان مطهری حاضر شد قراردادش را با باشگاه استقلال تمدید کند. طولانی شدن این مذاکرات و اینکه مطهری پست خداحافظی از استقلال هم گذاشت، باعث شد حرف و حدیث‌های زیادی در مورد چرایی اختلاف باشگاه و بازیکن به‌وجود بیاید. مطهری بعد از تمدید گفته اصلا مبلغی به باشگاه اعلام نکرده بود و برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند اختلاف اصلی بر سر مدت زمان قرارداد جدید بوده است. گویا ارسلان تمدید یکساله می‌خواسته و باشگاه 2 ساله؛ نهایتا هم حرف باشگاه به کرسی نشسته و مطهری قرارداد 2ساله بسته است. خب البته زیاد هم جای نگرانی نیست. شما الان امضا کردی، سال بعد اگر خوشت نیامد فسخ می‌کنی. مگر ندیدی دانشگر از همین فرمول استفاده کرد و قرارداد جدید بست؟

ای ناخن خشک!

در آخرین روز پنجره نقل‌وانتقالاتی اروپا، یک مدافع ژاپنی به اسم تاکاهیرو تومیاسو به آرسنال پیوست. این بازیکن 23ساله، 22بازی ملی دارد و پیش‌تر برای بولونیا در ایتالیا بازی می‌کرد. حالا اما او به عضویت باشگاه سرشناس انگلیسی درآمده و گویا رقم این انتقال هم 18میلیون یورو بوده است. طبیعتا حضور بازیکنان آسیایی در لیگ‌های بزرگ اروپایی به سود آنهاست و باعث افزایش تجربه و اعتماد به نفس‌شان می‌شود. ما هم البته سردار آزمون عزیز را داریم که سفت و سخت به لیگ روسیه چسبیده و از آنجا نمی‌رود که نمی‌رود. حسرت به دل ماندیم که یک بازیکن مهم در 5لیگ برتر اروپایی داشته باشیم، اما آزمون حتی حضور در بوندس‌لیگا را هم از ما دریغ کرد و یک سال دیگر در زنیت ماند.‌ای ناخن خشک!

دل عربستانی‌ها هم سوخت

اگر به محمدرضا زنوزی دسترسی پیدا کردید، خدمت‌شان یادآوری کنید وضع این روزهای تراکتور آنقدر وخیم و خراب است که دل عربستانی‌ها هم برای این باشگاه می‌سوزد. تراکتور به‌زودی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف النصر برود؛ باشگاهی که بنا به گزارش رسانه‌های بومی گران‌ترین تیم تاریخش را بسته است. بعد سرخپوشان ایرانی انواع و اقسام ریزش‌ها را تجربه کرده‌اند؛ از مهدی تیکدری و میلاد فخرالدینی تا خانزاده، تیموری، دژاگه، شجاعی و... تازه بین باشگاه و برخی از آنهایی که مانده‌اند مثل محمد عباس‌زاده و اکبر ایمانی هم دعواست. با چنین شرایطی تراکتور به مصاف النصر می‌رود و فقط خدا باید کمک کند که آبروریزی نشود. خیلی ممنون جناب زنوزی؛ ممنون که تیمی چنین پرشکوه، پرستاره، منظم، با دیسیپلین بالا و امیدوار به قهرمانی آسیا ساختید.

این خبر را به اشتراک بگذارید