• شنبه 13 شهریور 1400
  • السَّبْت 26 محرم 1443
  • 2021 Sep 04

جمعه تعطیل نیست

رئیس‌جمهور‌ دیروز از مناطق محروم سیستان و بلوچستان بازدید کرد و شهردار تهران، روز اول کاری خود را با حضور در مرکز واکسیناسیون و گفت‌وگوی بی‌واسطه با مردم آغاز کرد/شهرداری بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون کشور را راه‌اندازی می‌کند

طرحی نو برای حل مشکلات ویژه استان‌ها

رئیس جمهور روز گذشته در جمع مردم زابل اعلام کردند که در استان‌هایی که مشکل خاص دارند، استانداران ویژه انتخاب خواهد شد تا با اختیارات ویژه بتوانند به مصاف محرومیت بروند و مشکلات مناطق محروم را حل کنند.

فرمانده معتمد

سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی   در 70سالگی درگذشت. او دیروز یکی از 561نفری بود که به‌دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد. هر چند خبرگزاری‌ها ابتدا علت فوت رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح را تحمل و اثرات «یک دوره بیماری» عنوان کردند، اما کمی بعد اعلام شد که پس از ابتلا به ویروس کرونا درگذشته است.

پایان سرگردانی دوز دومی‌ها

تهران در هفته گذشته، وضعیت پیچیده‌ای را تجربه کرد. با نرسیدن محموله جدید واکسن در روزهای گذشته، مراکز واکسیناسیون پایتخت، بار دیگر، با صف‌های طولانی از متقاضیان واکسن این بار برای دریافت دوز دوم واکسن، مواجه شدند.
گفت و گوی همشهری با پدر،‌برادر و هم‌محله‌ای‌های قهرمان پارالمپیک ایران

بچه ملاشیه؛ از حاشیه تا متن

«أهلا، أهلا، أهلا بیک، شعب الاهواز إیحیک» اهوازی‌ها با این شعار به استقبال بانوی طلایی پارالمپیک رفتند: «دختر اهواز، مردم اهواز به تو خوشامد می‌گویند».

کاهش 35درصدی تقاضای خرید مواد غذایی

واژگونی مینی‌بوس در دره مرگ