• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 13 شهریور 1400
کد مطلب : 139513
+
-

تراکتور پرحاشیه‌تر از همیشه

در فاصله 10‌روز مانده تا بازی با النصر، قرمز‌های تبریز وضعیتی نامشخص دارند

امیرحسین اعظمی

در روزهایی که توجهات به بازی‌های ملی جلب شده، تراکتور روزهای پرحاشیه‌ای را پشت سر می‌گذارد، آن‌هم در شرایطی که این تیم 10‌روز دیگر باید در یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان برود. پنجره بسته نقل‌و‌انتقالات و جدایی نفراتی مثل خانزاده، تیکدری، فخرالدینی، تیموری و بوحمدان، تراکتور را با کمبود بازیکن روبه‌رو کرده و این در حالی است که چند بازیکن دیگر از جمله اکبر ایمانی و محمدعباس‌زاده هم ساز جدایی کوک کرده‌اند. البته در این میان ماجرای جدایی اکبر ایمانی سروصدای بیشتری به راه انداخته است. حتی در این روزها شایعه انحلال تراکتور و انصراف این تیم از لیگ برتر و لیگ قهرمانان هم رسانه‌ای شده که با واکنش شدید هواداران همراه بوده است.

  فایل صوتی دردسرساز
ماجرا به چند روز قبل و انتشار فایل صوتی از جلسه کمالوند و نظمی با ایمانی برمی‌گردد؛ فایلی 6‌دقیقه‌ای از جلسه‌ای خصوصی که بازیکن از مربی و مدیر تراکتور می‌خواهد که یا با پیشنهاد 7 میلیاردی او موافقت کنند یا اینکه رضایت‌نامه‌اش را بدهند. کمالوند و نظمی که سعی در جلب رضایت ایمانی دارند به گونه‌ای با او صحبت می‌کنند که خیلی زود بسیاری از کاربران در فضای مجازی انتشار فایل صوتی را کار باشگاه دانسته و آن را مورد انتقاد قرار می‌دهند. این موضوع با عصبانیت ایمانی همراه شد و هافبک تراکتور هم در لایو اینستاگرام صحبت‌هایی علیه نظمی و کمالوند انجام داد تا کاملا جو به سودش تغییر کند. پس از این اتفاق برخی از هواداران تراکتور با تجمع مقابل باشگاه و محل تمرین علیه کمالوند شعار داده و خواهان برکناری او شدند. پس از این تجمع بود که شایعه شد با کنار رفتن کمالوند از سرمربیگری تراکتور موافقت شده و به زودی نکونام هدایت این تیم را در دست می‌گیرد، شایعه‌ای که خیلی زود با یک‌توئیت از سوی مدیران باشگاه تکذیب شد.

  بازگشت‌های اینستاگرامی
پس از کلی حاشیه عباس‌زاده و ایمانی در اینستاگرام خبر از بازگشت به تمرینات تراکتور دادند و مدعی شدند پس از گفت‌و‌گو با مسئولان تیم راضی به ماندن شده‌اند. باتوجه به پست‌های اینستاگرامی به نظر می‌رسد مشکل بازیکنان با کمالوند حل شده اما ایمانی می‌گوید کماکان حاضر نیست با سرمربی و مدیر وقت تیم کار کند: «من با افرادی که صدایم را در یک جلسه خصوصی ضبط کردند، هرگز حاضر نیستم کار کنم و حتی با سرمربی و مدیرعامل فعلی یک قدم هم راه نخواهم رفت. این آقایان آگاهانه دنبال تخریب من بودند و البته می‌خواهند تراکتور را هم نابود کنند. من هدف این آقایان را می‌دانم و سر حرفم هستم. هیچ‌جای دنیا چنین اتفاقی را نمی‌بینید که در یک باشگاه صدای بازیکن را ضبط کنند، مطمئنا با ماندن این افراد فاجعه‌های دیگری هم برای تراکتور رقم خواهد خورد. این دو نفر عمدا برای من تله گذاشتند تا مرا جلوی هواداران قرار دهند ولی دیدید که خودشان چگونه رسوا شدند.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید