17
شنبه 28 فروردین 1400
شماره 8197
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تبارشناسی یک تحقیر

هیچ‌کس درس دوستی به ما نداد
یادداشت
هنوز جای زخم محرومیت 6‌ماهه عیسی آل‌کثیر بر پیکر پرسپولیس درد می‌کرد که مسئولان این باشگاه یک دسته‌گل جدید به آب دادند؛ به‌مراتب زشت‌تر از کار عیسی. اگر شادی گل آل‌کثیر خالی از اراده برای آزار دیگران بود، صفحه رسمی پرسپولیس در اینستاگرام از روی علم و عمد، با مطالعه و تحقیق زمان حمله نادرشاه افشار به هندوستان را استخراج کرد تا سفر سرخپوشان به گوا برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را با آن ستیزه‌جویی تاریخی مقایسه کند! یعنی همین‌قدر از قافله عقبیم، همین‌قدر نگاه‌مان به دنیا غلط و سرشار از توهم است.
ویژه
تیم ملی فوتبال زنان ایران در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قرار دارد. هر چقدر هم ما گفتیم و نوشتیم که به داد این تیم برسید، گوش فدراسیون بدهکار نبود.
فقط 3 دقیقه بازی کرد و تنها یک‌بار توپ به پای او خورد؛ این خلاصه داستان علیرضا جهانبخش در آخرین بازی برایتون برابر اورتون در لیگ برتر است.
دانشگر خودش با استقلال به عربستان سفر نکرده اما پیراهنش به رقابت‌های آسیایی برده شده است! فرشید اسماعیلی با این حرکت، نخستین گل آسیایی استقلال را به دانشگر تقدیم کرد، بازیکنی که مجیدی هیچ‌جوره با بازگشتش به تمرینات موافق نیست.
تصویر درشت یک ایرانی روی جلد مشهورترین روزنامه‌های جهان؛ این دستاورد گل کم‌نظیر مهدی طارمی به چلسی بود.
امشب مسی با بارسلونا پس از 2فصل می‌تواند نخستین جام خود را بالای سر ببرد البته اگر باز هم به روال این فصل در بازی‌های مهم و بزرگ بازنده نباشند.
نادر دست‌نشان، بازیکن سابق فوتبال مازندران و سرمربی موفق سالیان اخیر فوتبال ایران در پی ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

بهترین استارت یک دهه

استقلال مثل فصل قبل الاهلی را با اختلاف 3گل برد اما در دفاع آشفته و متزلزل نشان داد
آخرین تیم ایرانی که نخستین بازی‌اش را در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد، استقلال بود که یک روز دیرتر از سایر ایرانی‌ها به میدان رفت و بامداد روز جمعه توانست الاهلی عربستان را با نتیجه پرگل 5-2 شکست بدهد.
فیلم هندی پرسپولیس و شجاع

فیلم هندی پرسپولیس و شجاع

امشب در هندوستان شجاع مقابل پرسپولیس می‌ایستد؛ یک ساعت بعد تراکتور و فولاد به مصاف شارجه و الوحدات می‌روند
رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امشب پیگیری می‌شود و 3تیم ایرانی که در شب اول مسابقات به میدان رفته بودند امشب دومین بازی خود را برگزار می‌کنند.
لیگ قهرمانان انگلیس
لیگ قهرمانان انگلیس
نیمی از 8تیم حاضر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا از لیگ برتر انگلیس هستند
با پایان یافتن دور یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا 4 تیم انگلیسی خودشان را به نیمه‌نهایی این دو رقابت مهم رساندند. ایتالیا تنها یک نماینده و آلمان بدون نماینده باید این مسابقات را تماشا کنند.
مهرام با پیروزی در آخرین ثانیه‌های بازی مقابل صنعت نفت آبادان، به فینال لیگ برتر بسکتبال رسید. اما انتقاداتی که بعد از 5بازی این دو تیم به داوری شد، این تردید را ایجاد کرده که آیا فینال حق مهرام است؟

سانسور فوتبالی صداوسیما جهانی شد

گزارش
صداوسیمای ایران باز هم در سطح بین‌المللی درخشید. دیروز موندو دپورتیوو به نقل از دیلی‌میل انگلیس در توییتر آبروی ما را برد و توییت کرد: «شاید باورش برای‌تان سخت باشد اما یک شبکه تلویزیونی دولتی در ایران هنگام پخش مسابقه بین منچستریونایتد و تاتنهام 3بریک صد بار تصاویر تلویزیونی را قطع کرد تا پای کمک‌داور زن این مسابقه در تصویر مشخص نباشد.»

در انتظار توفان کشتی آزاد

منهای فوتبال
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا از امروز در آلماتی قزاقستان آغاز می‌شود. در رشته فرنگی شاگردان محمد بنا توانستند بر بام کشتی آسیا بایستند و این‌بار نوبت آزادکاران است که قهرمانی در آسیا را تکرار کنند.

برنامه بازی‌ها

برنامه بازی‌ها
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
از قرار معلوم امسال کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حق پخش تلویزیونی لیگ قهرمانان، مبلغ هنگفتی خواسته و به همین دلیل برخی کشورها نتوانسته‌اند مجوز قانونی پوشش بازی‌ها را دریافت کنند.
پرسپولیس در حالی الوحده امارات را با یک گل برد که امید گل این تیم 1.17 و امید گل حریف 0.30 بود.
تیم‌های ایرانی گام اول را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برداشتند و از امروز وارد مسابقات هفته دوم خواهند شد.