• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
شنبه 28 فروردین 1400
کد مطلب : 128344
+
-

گل‌زن/ لیگ دسته یک ملی

الهام محمودی-  روزنامه‌نگار

تیم ملی فوتبال زنان ایران در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قرار دارد. هر چقدر هم ما گفتیم و نوشتیم که به داد این تیم برسید، گوش فدراسیون بدهکار نبود. از آنجایی که فدراسیون برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده، ملی‌پوشان خودشان دست‌به‌کار شدند تا از شرایط مسابقه دور نمانند. مسابقات لیگ دسته یک در همین هفته‌های اخیر برگزار شد و اکثر بازیکنان تیم ملی در آن بازی کردند. حتی خانم‌گل لیگ، سرمربی سابق تیم ملی بزرگسالان و همینطور تیم ملی نوجوانان!

خانم نایب‌رئیس به فدراسیون آمد
شهره موسوی هفته‌های سختی را سپری می‌کند. او با لیست بلند بالایی از مشکلات در فدراسیون رو‌به‌روست اما از بدو ورود وعده حل و فصل آنها را داده است. یکی از انتقاداتی که به او وارد بود عدم‌حضورش در ساختمان فدراسیون و برگزاری جلسات فوتبالی‌اش در شرکت بادران بود. حتی گفته می‌شد برای دیدار با او باید با منشی‌اش در شرکت بادران هماهنگ می‌شدیم. این انتقادات به گوش او رسید و بلافاصله خود را به ساختمان سئول رساند و چند جلسه با اهالی فوتبال زنان برگزار کرد که بگوید بله من اینجا هستم.

کمیته زنان همیشه خارج از دسترس
سال‌هاست کمیته‌ای مجزا برای رسیدگی به امور زنان در فدراسیون فوتبال به نام کمیته زنان تشکیل شده است. در ابتدا این کمیته مسئول برگزاری تمامی مسابقات زنان بود اما حدود یک دهه است که این وظیفه هم به سازمان لیگ فوتبال و فوتسال محول شده. ریاست این کمیته هم به‌عهده نایب‌رئیس زنان است و دبیر آن هم سال‌هاست نادره درودیان است. خانم درودیان کم‌حاشیه‌ترین فرد در تشکیلات زنان است چون هرگز پاسخگوی مطبوعات و رسانه‌ها نیست. او دریافته است که اگر در دسترس نباشد، امنیت شغلی‌اش حفظ خواهد شد. البته این روش در دیگر بخش‌های ورزش ایران هم جواب داده. کسانی هستند که همزمان در 2 فدراسیون پست مهم دارند اما چون بی‌سروصدا هستند، کسی کاری به کارشان ندارد.







 

این خبر را به اشتراک بگذارید