17
دو شنبه 11 اسفند 1399
شماره 8171
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه‌تر از گزارش / ماجرای مهندس مخلوع

نبرد پرسپولیس و سایپا در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ بیستم یک جذابیت مضاعف دارد و آن هم رویارویی محسن مسلمان با همبازیان سابقش خواهد بود.
ویژه
نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر ایران بعد از یک تعطیلی 10روزه از امروز آغاز می‌شود.
مسابقات جایزه بزرگ سیامند رحمان در نخستین سالگرد درگذشت رکورددار تاریخ وزنه‌برداری پارالمپیک و جهان برگزار می‌شود.
دوشنبه‌ها معمولاً طرفداران فوتبال خارجی روز کسل‌کننده‌ای دارند اما این هفته فرق دارد و بازی‌ها به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که یک دیدار مهم در این روز وسط هفته ما و اول هفته اروپایی‌ها گنجانده شود، دیداری که رئال در آن به مصاف سوسیداد خواهد رفت.
مجمع روز گذشته فدراسیون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد اما با نزدیک شدن به پایان مراسم دیگر خبری از رعایت فاصله اجتماعی نبود، مخصوصاً زمانی که عزیزی خادم رئیس شد و اعضای مجمع می‌خواستند هرطور شده خودشان را به رئیس جدید برسانند و به او تبریک بگویند.
اگر فوتبال فقط 45دقیقه بود الان سپاهان با اختلاف فاحش نسبت به رقبا در صدر جدول لیگ ایستاده بود و پرسپولیس جایگاهی بهتر از چهارمی نداشت.
مسی در سال۲۰۲۱ گلزنی را ول نمی‌کند.
شهاب عزیزی‌خادم، پس از نزدیک به 10سال سودای ریاست، دیروز در انتخاباتی نفسگیر، 3رقیب سرشناسش را شکست داد و بالاخره بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه زد

لاک‌پشت به خط پایان رسید

شهاب عزیزی خادم، تا چند هفته پیش، در میان نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال، ناشناخته‌ترین بود و چندهفته فرصت تبلیغاتی هم باعث نشد اهالی فوتبال شناخت بیشتری از او پیدا کنند.
برای کشتی با شریف‌‌اف و سالاس آماده‌ام

برای کشتی با شریف‌‌اف و سالاس آماده‌ام

کریمی،کشتی‌گیر عنوان‌دار تیم‌ملی از روزهای سخت تمرین و شرایط ویژه اردو به‌خاطر ویروس کرونا می‌گوید
علیرضا کریمی، دارنده 2برنز و یک نقره جهان پس از 8ماه دوری از مسابقات کشتی قرار است در جام ساساری ایتالیا ‌روی تشک برود. کریمی پس از کسب مدال نقره در مسابقات جهانی‌2019 برای اینکه شانس حضور در المپیک را داشته باشد، از وزن غیرالمپیکی 92کیلوگرم به وزن 97کیلوگرم آمد و حالا در نخستین مسابقه رسمی خود بعد از مصدومیت قرار است در این وزن جدید به دیدار رقبایش برود. او دیروز بعد از یک تمرین سخت به سؤالات خبرنگار همشهری پاسخ داد.
حاشیه شماره یک استقلال
حاشیه شماره یک استقلال
مظاهری دیروز تمرین استقلال را ترک کرد و به بیمارستان رفت؛ او از کمرش MRI گرفته اما خیلی‌ها می‌گویند قهر کرده، چون از فیکس‌شدن حسینی ناراحت است
انگار قرار نیست استقلال در این فصل رنگ آرامش را ببیند.
پرسپولیس نیم‌فصل اول مسابقات لیگ بیستم را با قرار گرفتن در صدر جدول رده‌بندی به پایان برد.

شکست در نخستین گام

مسابقات تنیس‌روی‌میز قطر با شکست برای ایران آغاز شد. نیما عالمیان یکی از 2 بازیکنی است که باید در مسابقات انتخابی، سهمیه المپیک را بگیرد اما شکست او در تور جهانی این نگرانی را ایجاد کرده است که شاید بازیکنان ایران نتوانند در مسابقات انتخابی نتیجه بگیرند.

زیر حلقه/ دوش

یکاترینا فولادوند بسکتبالیست روس- ایرانی تیم بسکتبال زنان نارسینا گفته است پس از تمرینات این تیم متوجه شده نمی‌تواند دوش بگیرد.

بسکتبال زنان در راه المپیک

تیم ملی بسکتبال زنان ایران در دو مسابقه شانس خود را برای حضور در بازی‌‌های المپیک توکیو امتحان می‌کند.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
مهدی پاشازاده در توصیف اینکه چرا هدایت تیم قعر جدولی ماشین‌سازی را برعهده گرفته می‌گوید:«من دیوانه این کارها هستم.»
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8171