• دو شنبه 11 اسفند 1399
  • الإثْنَيْن 17 رجب 1442
  • 2021 Mar 01

جغرافیای شادکامی در ایران

براساس آخرین پژوهش صورت گرفته از سوی جهاد دانشگاهی درباره میزان شادکامی ایرانیان، قم، سیستان‌وبلوچستان و هرمزگان مطلوب‌ترین جایگاه را داشته‌اند
پژوهش جهاد دانشگاهی با موضوع «شادکامی مردم ایران و عوامل مؤثر بر آن» که در سال 91انجام شده بود، برای چندمین‌بار با همان داده‌ها و نتایج روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت؛ پژوهشی که نشان می‌دهد زنجان، گلستان، بوشهر، هرمزگان، کردستان و کهگیلویه و بویراحمد در ردیف استان‌های شاد قرار دارند.
پاکبانان از دغدغه‌هایشان در روزهای کرونا می‌گویند

نظافت شهر بدون قرنطینه

یک‌سال از شیوع کرونا می‌گذرد اما پاکبانان حتی یک روز قرنطینه نبودند و شبانه‌روز مشغول نظافت شهر هستند. پاکبانان زحمتکش‌ترین قشر جامعه هستند که همیشه در شهر حضور دارند و حتی کووید-‌19هم نتوانست مانع تلاش و خدمت‌رسانی‌شان شود.

دشواری‌های آغاز دیپلماسی برای بایدن

باوجود یک‌ماه از سپری شدن تغییر دولت در ایالات‌متحده نه‌تنها هنوز نشانه‌های روشنی از دگرگونی عمده در سیاست خارجی آمریکا دیده نشده، بلکه حتی نمی‌توان گفت که دولت بایدن اساساً سیاست خارجی تازه‌ای در پیش گرفته است.

انتخابات پیش رو کم‌هزینه‌ترین راه دفع خطر از ایران است

سرمایه اجتماعی و مشارکت سیاسی دو کلیدواژه پرکاربرد این روزهاست.

پاسخ به همه ابهامات درمورد انتقال تخفیف بیمه ثالث

حجت بر شرکت‌های بیمه تمام شد؛ آنها دیگر حق ندارند در برابر قانون بیمه شخص‌ثالث در ارتباط با انتقال تخفیف بیمه به ‌خودروی دیگر متعلق به بیمه‌گذار یا افراد درجه یک منتسب به او مانع‌تراشی کنند، از این به بعد تخفیف بیمه شخص‌ثالث به مالک خودرو تعلق می‌گیرد و با خرید و فروش خودرو این تخفیف به فرد خریدار منتقل نخواهد شد.
شهاب عزیزی‌خادم، پس از نزدیک به 10سال سودای ریاست، دیروز در انتخاباتی نفسگیر، 3رقیب سرشناسش را شکست داد و بالاخره بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه زد

لاک‌پشت به خط پایان رسید

شهاب عزیزی خادم، تا چند هفته پیش، در میان نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال، ناشناخته‌ترین بود و چندهفته فرصت تبلیغاتی هم باعث نشد اهالی فوتبال شناخت بیشتری از او پیدا کنند.