• یکشنبه 25 آبان 1399
  • الأحَد 29 ربیع الاول 1442
  • 2020 Nov 15

یار غایب ستاد کرونا

همشهری قدرت اقناع و جایگاه کرسی‌های کارشناسی در ستاد ملی کرونا را در گفت‌وگو با متخصصان بررسی می‌کند
تهران باز هم تعطیل نشد. با پایان جلسه ظهر روز گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا، با اینکه انتظار می‌رفت تعطیلی تهران اعلام شود، اما باز هم خبری نشد؛ این در حالی است که تا روز گذشته 41هزار و 34ایرانی بر اثر ابتلا به کرونا جانشان را از دست داده‌اند و در 24ساعت منتهی به ظهر دیروز 11هزار و 203مورد ابتلای جدید به کرونا در کشور ثبت شده است.

جشن مجازی روز نصف جهان

هفته نکوداشت اصفهان از امروز آغاز می‌شود و تا اول آذر روز اصفهان ادامه خواهد داشت؛ هفته‌ای که اگر با بحران و آمار سیاه کرونا مواجه نمی‌شد، قطعا روزهای پرنشاطی را برای اصفهانی‌ها و مهمانانشان رقم می‌زد.

شهروندان؛ تصمیم‌سازان اجرای پروژه‌های محلی

شهردار تهران در مراسم افتتاح 30 پروژه منطقه 10: اجرای پروژه‌های کوچک‌مقیاس در بهبود کیفیت زندگی شهروندان بیشتر از مگاپروژه‌ها تأثیر دارد
رویکرد شهرداری تهران در سال های اخیر از پروژه های بزرگ به طرح‌های کوچک اما موثر محلی تغییر کرده و تصور می شود که چنین طرح‌هایی می‌تواند بر کیفیت زندگی شهروندان موثر باشد.

بازنگری در ساختار ستاد مقابله با کرونا

مسئولیت نمایندگی، حقی است که از طرف مردم به نمایندگان‌شان در شورا و مجلس داده می‌شود.

رشد 5میلیارد دلاری بورس با ظهور نشانه‌های امید

با رشد 2.2درصدی شاخص کل بورس تهران در مبادلات دیروز 130هزار میلیارد تومان، معادل 5میلیارد دلار، به ارزش کل بازار سهام اضافه شد؛ به‌نظر می‌رسد نخستین نشانه‌های امید برای تداوم رشد در بورس ظهور کرده است

افزایش شکاف درآمد ایرانیان با همسایگان

گزارش بانک جهانی از بالا بودن نرخ تورم و تنگناهای ناشی از تحریم‌ها باعث شده تا طبقه متوسط جامعه به‌شدت تضعیف شود سطح رفاه ایرانیان با شکاف بیشتر درآمد سرانه در مقایسه با کشورهای جهان در حال کاهش است.

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب  در‌پی درگذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ای

رهبر معظم انقلاب در پیامی، با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ای نوشتند: با اندوه و تأسف فراوان خبر درگذشت عالم مجاهد جناب حجت‌الاسلام آقای دکتر جواد اژه‌ای را دریافت کردم.

رد ادعای ترور نفر دوم القاعده در تهران

گفت و گو/30هزار شهروند داوطلب واکنش اضطراری

زلزله در دلالی مسکن مهر پردیس

انحصار در اکوسیستم استارتاپی از بودن تا نبودن