17
یکشنبه 25 آبان 1399
شماره 8085
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جنایت در زندان خرم‌آباد

کوتاه از حادثه
​​​​​​​درگیری چند نفر از زندانیان در یکی از بندهای زندان خرم آباد موجب قتل یکی از آنها شد.
ویژه
​​​​​​​فرض کنیم که هیچ تعطیلی و محدودیتی نباشد و دولت فقط اقدامات درمانی را دنبال کند آیا مردم نباید به فکر جان خودشان باشند.
​​​​​​​سارق سابقه دار که با تعارف نوشیدنی مسموم مسافری را بیهوش و اموالش را سرقت کرده بود با پول های سرقتی به یکی از هتل‌های تهران رفته بود، اما پیامک هتل کافی بود تا او به طرز عجیبی به دام بیفتد.
داخلی
‎پسردانشجو پس از آشنایی با دختری پولدار خودش را تاجری ثروتمند جا زد اما همین دروغ باعث شد که او سر از دنیای سارقان در بیاورد.
جزئیات تازه از قتل پسربچه 4ساله در بستان‌آباد

همبازی امیرعلی اسرار جنایت را می‌دانست

پیگیری
تحقیقات درباره قتل دردناک امیرعلی، پسربچه 4ساله بستان‌آبادی در حالی ادامه دارد که با دستگیری یک مظنون دیگر، شمار مظنونان بازداشت شده در این پرونده  به 4نفر رسید.
شهادت 3 مرزبان در درگیری با عوامل ضدانقلاب

شهادت 3 مرزبان در درگیری با عوامل ضدانقلاب

​​​​​​​درگیری مسلحانه نیروهای مرزبانی با عوامل ضدانقلاب در نوار مرزی استان آذربایجان غربی موجب شهادت 3نفر از مرزبانان شد.
شکایت خانواده 3بیمار کرونایی از بیمارستان
​​​​​​​با مرگ 3بیمار کرونایی در یک ساعت و یک بخش و شکایت خانواده‌های آنها از مسئولان بیمارستان، تیمی از کارشناسان با دستور بازپرس جنایی ماموریت یافتند با بررسی‌های تخصصی علت مرگ این بیماران را مشخص کنند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط عمومی منطقه 19شهرداری تهران پیرو انتشار پیام مردمی با عنوان «تکلیف احداث بیمارستان در فاز 2بوستان ولایت چه شد» در ستون با مردم روز 17آبان‌ماه پاسخ داده است: «با توجه به فرامنطقه‌ای بودن تصمیمات در این خصوص و متعدد بودن نهادهای تصمیم‌گیرنده در ارتباط با احداث بیمارستان، موضوع در حوزه اختیارات مدیران شهری این منطقه قرار نمی‌گیرد.»