20
یکشنبه 25 آبان 1399
شماره 8085
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
چند ‌ماه پیش - شهریور همین امسال - از روی ناچاری وادار شدم لپ‌تاپ بخرم. چند هفته قبل از خرید، دورخیز کردم و با چند دوست و آشنا که بیش و کم از انواع لپ‌تاپ سردرمی‌آوردند، مشورت‌هایی کوتاه کردم.
هوشیاری فعالانه؛ این، مهم‌ترین لازمه مداراست. لازمه بردباری در معنای پذیرش واقعیتی که ما با همه اختلاف‌های مبتنی بر رفتار و ارزش‌های متفاوت‌مان باید به آن مجهز باشیم.
جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» به تعویق افتاد.
طرح روز
سیچوان: زنی در چین پس از اینکه تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار گرفت، متوجه شد بخشی از غضروف‌های گوش او بدون هماهنگی‌اش برداشته شده است.
نیویورک: یک هوادار دونالد ترامپ، خواستار صدور قرار منع برای همسایه‌های خود شد که به ادعای او، بعد از پیروزی جو بایدن در انتخابات، او را دست انداخته‌اند.

عکس روز

روستای سیلوار در دامنه کوه‌های الوند
یک اشتباه و سود 2میلیون دلاری

یک اشتباه و سود 2میلیون دلاری

میشیگان: مردی در آمریکا به اشتباه به جای یک بلیت بخت‌آزمایی ۲ بلیت خرید و به این دلیل بسیار ناراحت بود تا اینکه متوجه شد همین اشتباه برای او برنده شدن 2میلیون دلار را به ارمغان آورده است.
سرقت راکون‌ها از بانک
سرقت راکون‌ها از بانک
نیوجرسی: یکی از مشتریان بانک حین برداشت پول از دستگاه ای‌تی‌ام متوجه حضور ۲ راکون در داخل بانک شد و با تلفن همراه خود از آنها عکس گرفت.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
کتاب «روزنامه خاطرات یک آدم ناقابل» نوشته جورج و ویدون گروسمیت را شهلا طهماسبی به فارسی برگرداند که به تازگی از سوی نشر نو به چاپ رسیده است.
از روز گذشته ویدئویی از تیمسار احمد دادبین در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده که او را در دفتر مشاور املاکی در جست‌وجوی خانه برای خودش نشان می‌دهد تا فرد دیگری بتواند در خانه سازمانی او زندگی کند.