06
یکشنبه 25 آبان 1399
شماره 8085
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
درست مثل فضای بعد از بازی با ازبکستان، بازیکنان تیم ملی کشورمان بعد از پیروزی بر بوسنی هم تا جایی که می‌توانستند از شرایط اردو، کادرفنی و کم و کیف بازی تعریف کردند.
حاشیه‌های دعوت از مهدی شیری به تیم ملی آنقدر زیاد شد که نهایتا سرمربی و بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند با انتشار استوری‌های حمایتی از این بازیکن، به موج مورد نظر واکنش نشان بدهند.
در فصلی که استقلال خیلی از بازیکنانش را حفظ کرده، میلاد زکی‌پور، یکی از جدا‌شده‌های آبی‌ها بود که حالا به تیم قلعه‌نویی رفته و برای گل‌گهر توپ می‌زند. او پس از چند هفته سکوت تصمیم گرفته از دلایل اصلی جدایی‌اش از استقلال صحبت کند؛ دلایلی که به گفته خودش به هیچ عنوان فنی نبوده است.

4 ستاره در خطر

همه مربیان در تیم ملی قربانی دارند، قربانی بزرگ تیم اسکوچیچ کیست؟
فارغ از اینکه دراگان اسکوچیچ کیست، چه سابقه‌ای دارد و چه عملکردی خواهد داشت، به هر حال حضور او روی نیمکت تیم ملی یک تغییر کلیدی به شمار می‌آید که حتما هم تبعات خاص خودش را خواهد داشت.

همکاری ویروس فیفادی و ویروس چینی

چیزی که بیش از فوتبال توجه علاقه‌مندان این ورزش را به‌خود جلب کرده، سیاست و مسائل بهداشتی و پزشکی است
بازی‌های ملی امشب هم با برگزاری یک دیدار جذاب بین انگلیس و بلژیک که یادآور دیدار رده‌بندی جام‌جهانی۲۰۱۴ خواهد بود، برگزار می‌شود.
بفرمایید؛ این هم پاییز
زمان ثابت کرد منطقی‌ترین تصمیم، تداوم فصل قبلی لیگ برتر بود
در طول سه چهار‌ماه ابتدایی سال‌جاری و همزمان با وقفه ایجاد شده در لیگ نوزدهم به‌خاطر شیوع ویروس کرونا، سرسختانه‌ترین مخالفت‌ها با ازسرگیری مسابقات صورت پذیرفت.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
عجیب نبود که میلاد زکی‌پور بعد از جدایی از استقلال به گل‌گهر سیرجان ملحق شد. به‌طور مشخص تیم‌های امیر قلعه‌نویی همیشه برای بازیکنان سابق استقلال جا دارند.