• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
یکشنبه 25 آبان 1399
کد مطلب : 115820
+
-

فضای مجازی/ تیمسار سرتان سلامت باد


از روز گذشته ویدئویی از تیمسار احمد دادبین در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده که او را در دفتر مشاور املاکی در جست‌وجوی خانه برای خودش نشان می‌دهد تا فرد دیگری بتواند در خانه سازمانی او زندگی کند. احسان سلطانی، فعال سیاسی و نویسنده با عکسی از تیمسار دادبین، در توییتر نوشته است: موضوع را پیگیری کردم، نزدیکانش گفتند با خواست خودش خانه سازمانی را تخلیه کرده است. سال‌هاست بخشی از حقوقش را می‌بخشد؛ املاکی ندارد و اکیدا نمی‌خواهد به او کمک شود. احمد دادبین در فاصله سال‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۶ فرمانده نیروی زمینی ارتش بود. او از همرزمان شهید سرلشکر حسن آبشناسان در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بوده است.

نخستین باران پاییزی در زاهدان

عبید ملک رئیسی، فعال توییتری اهل زاهدان عکسی زیبا از میدان فلسطین در زاهدان منتشر کرده است. این عکس شب‌هنگام از نخستین باران پاییزی در زاهدان و از این میدان گرفته شده است.

مشقت‌های آموزش آنلاین

نوید برهان‌زهی، فعال توییتری اهل سیستان و بلوچستان با انتشار عکسی از امیرحسین، دانش‌آموز روستای بم‌پشت در این استان نوشته است: «امیرحسین اهل یکی از روستاهای بم‌پشت در سیستان و بلوچستان است. مدرسه شبانه‌روزی‌شان در سراوان، به‌علت کرونا تعطیل شده. امیرحسین دانش‌آموز زرنگی است، اما تو روستاشان نت نیست. او در کوه‌های اطراف روستا گشته و این نقطه را پیدا کرده که نت دارد. یک سرپناه برای خودش ساخته و روزها آنجا درس می‌خواند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید