• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 25 آبان 1399
کد مطلب : 115818
+
-

رویدادهای فرهنگی و هنری/ تعویق جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت»


جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» به تعویق افتاد. محمد پسران‌رزاق، قائم‌مقام دبیر دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» با اشاره به شرایط کشور در رویارویی با موج سوم کرونا گفت: برای رعایت شیوه‌نامه‎‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، تاریخ برگزاری جشنواره با تصمیم شورای سیاستگذاری این رویداد تغییر کرده است. پیش از این قرار بود، دومین جشنواره ملی «مهر سلامت» ۲۴ تا ۲۷آبان‌ برگزار شود که با توجه به موارد مذکور این رویداد با تعویق در آذرماه برگزار خواهد شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رمان کوچه

دومین جشنواره رمان کوچه تا پایان هفته جاری (۳۰آبان) و همزمان با پایان هفته‌ کتاب تمدید شد. به گزارش همشهری، نوقلمان علاقه‌مند برای شرکت در این رویداد فرهنگی و ادبی می‌توانند رمان‌های خود را به نشانی الکترونیکی ketabkoochehpub@gmail.com ارسال کنند. شرایط حضور در این جشنواره در پایگاه اطلاع‌رسانی کوچه و نوین کتاب ذکر شده است. دبیرخانه جشنواره نیز در تهران، میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر شمالی، خیابان فرصت شیرازی، کوچه پیرنیا، بن‌بست اول، پلاک۴، واحد یک است.

افزایش فروش کتاب‌های دیجیتال در بریتانیا

آمار فروش کتاب‌های دیجیتال ناشران بریتانیا افزایش یافت. به گزارش گاردین، با وجود افزایش آمار فروش کتاب‌های الکترونیکی و صوتی ناشران بریتانیا در دوران کرونا، در پی تعطیلی مدرسه‌ها و کسب و کارها در مرحله نخست قرنطینه کرونا، آمار فروش جهانی کتاب‌های چاپی این ناشران در 6‌ماهه نخست سال‌جاری کاهش داشته است. براساس این خبر، با درنظر گرفتن مجموع فروش کتاب‌های الکترونیکی و صوتی ناشران بریتانیا در نیمه نخست سال‌جاری، می‌توان گفت آمار فروش این نوع کتاب‌ها یک رکوردشکنی در تاریخ بریتانیا داشته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید