• یکشنبه 18 مهر 1400
  • الأحَد 3 ربیع الاول 1443
  • 2021 Oct 10

حمله تورم به سلامت مردم

باتوجه به کاهش مصرف پروتئین و لبنیات به دلیل افزایش قیمت‌ها کارشناسان نسبت به رشد سوء‌تغذیه،‌کوتاهی قد کودکان، پوکی استخوان، کاهش وزن جنین و ... هشدار می دهند
زمانی بود که می‌گفتند اگر مردم از لباس و تفریح خود هم بگذرند، از غذا و شکم‌شان نمی‌توانند بگذرند، اما حالا مدتی است که به گواه آمارهای رسمی و اظهارنظر مسئولان نظام اقتصادی و سلامت، مردم از خورد و خوراکشان هم می‌زنند و غذای مفید کمتر می‌خورند.
10 هزار هکتار از خلیج گرگان خشک شد

خطر؛ ریزگردها در شمال

وقوع ریزگرد یکی از مشکلات تکراری 20سال گذشته در جنوب کشور بوده است که با افزایش مناطق بیابانی و خشکی تالاب‌های وسیع این منطقه مانند هورالعظیم و جازموریان هر سال افزایش می‌یابد.

بحران کمبود گاز در زمستان و چند راهکار

با توجه به مشکلاتی که در حوزه انرژی وجود دارد و دیگر بر کسی پوشیده نیست، توجه به علل و ریشه‌ها و همچنین چاره‌اندیشی برای حل و رفع آن، یک ضرورت به‌شمار می‌آید.

هفته تهران آنچه نباید از یاد برود

هنگامی که آقا محمدخان، بنیانگذار دولت قاجار، تهران را به پایتختی برگزید، حدود ۲۴۰ سال از احداث برج و باروی این شهر توسط شاه طهماسب صفوی می‌گذشت و کریم خان زند نیز پاره‌ای ساختمان‌های حکومتی را در آن بنا نهاده بود.
همشهری از تأخیر در تولید و توزیع واکسن‌های داخلی کرونا گزارش می‌دهد

نبود داوطلب چالش جدید واکسن‌های کرونای ایرانی

با واکسینه شدن 65درصد افراد بالای 12سال در کشور، تولیدکننده‌های جدید واکسن کرونا در ایران، با کاهش جمعیت داوطلب و کندی کارآزمایی بالینی مواجه شده‌اند.

پیام مقام معظم رهبری در پی حادثه انفجار در مسجدی در افغانستان

در پی حادثه مصیبت‌بار انفجار در مسجدی در استان قندوز افغانستان و جان‌باختن تعداد زیادی از مردم نمازگزار، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی بر مجازات عاملان این جنایت بزرگ و جلوگیری از تکرار چنین فجایعی تأکید کردند.

مبارزه با فساد در شهر با مشارکت شهروندان

شهردار تهران اعلام کرده است که گلوگاه‌های فساد در شهرداری شناسایی شده‌اند؛ خبری که باعث شد شهروندان به آینده و مبارزه با فساد از سوی تیم جدید مدیریت شهری امیدوار شوند و برای تحقق برنامه‌های شهردار تهران در راستای پیشرفت و توسعه پایتخت همراه با رفع محرومیت‌ها و فاصله‌های طبقاتی و البته توزیع عادلانه ظرفیت‌ها و امکانات، لحظه‌شماری کنند.

طلاهای سنگین، سهم ایران شد

رقابت‌های جهانی برای محمد بنا خوب آغاز نشد اما مثل اینکه قرار است پایان خوشی برای او و تیم ایران داشته باشد.

غرامت مرگ

دست خالی بازماندگان

ناگهان همه‌‌چیز از دست رفت

خطر افزایش کودکان کار پس از بحران کرونا