• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 18 مهر 1400
کد مطلب : 142494
+
-

پیام مقام معظم رهبری در پی حادثه انفجار در مسجدی در افغانستان

در پی حادثه مصیبت‌بار انفجار در مسجدی در استان قندوز افغانستان و جان‌باختن تعداد زیادی از مردم نمازگزار، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی بر مجازات عاملان این جنایت بزرگ و جلوگیری از تکرار چنین فجایعی تأکید کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه تلخ و مصیبت‌بار انفجار در مسجد منطقه خان‌آباد استان قندوز که به جان‌باختن جمع زیادی از مؤمنان نمازگزار انجامید، ما را داغدار کرد. از مسئولان کشور همسایه و برادر افغانستان جداً انتظار می‌رود که عاملان خونخوار این جنایت بزرگ را به مجازات برسانند و با تدابیر لازم از تکرار چنین فجایعی جلوگیری کنند. از خداوند متعال رحمت و علو درجه برای شهیدان این حادثه و شفای عاجل برای آسیب‌دیدگان و صبر و سکینه برای کسان و بازماندگان آنها مسألت می‌کنم.
 
ارتقای سطح خدمتگزاری در نیروی انتظامی
 همچنین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی، این نیرو را از ستون‌های امنیت در کشور خواندند و با تقدیر از کمک نیروی انتظامی به دستگاه‌های متصدی خدمات مردمی از جمله در مقابله با کرونا، بر ارتقای سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه در این نیرو تأکید کردند.متن پیام فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است. این نقش ارزشمند، در سال‌های اخیر برجستگی بیشتری یافته است. همکاری و کمک به دستگاه‌های متصدی برخی خدمات مردمی، مانند آنچه در تعامل با ستاد ملی مقابله با کرونا دیده شد، نیز جنبه‌ دیگری از ارزش‌های این سازمان است. همه در نیرو - به‌ویژه مسئولان و مدیران- باید تلاش کنند سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه را ارتقا دهند و با کارکرد خود، قدر نیروی انتظامی را نیز در چشم عموم مردم ارتقا بخشند.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
سیدعلی خامنه‌ای
۱۷ مهر ۱۴۰۰

این خبر را به اشتراک بگذارید