21
یکشنبه 18 مهر 1400
شماره 8332
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
جمعه روز جهانی کودک بود. به این بهانه شایسته است توجهی به حوادث و خطراتی که ممکن است کودکان را تهدید کند بپردازیم.
قاچاقچیان سوخت در قشم که با 1500متر لوله‌کشی در دریا حجم زیادی سوخت قاچاق می‌کردند دستگیر شدند.
تنها راه ارتباطی روستای ‌ام آباد متشکل از 3روستای ماتیز، ‌خلیل‌بلاغ و ‌ام‌آباد واقع در بخش قره‌پشتلو از توابع شهرستان ارمغانخانه استان زنجان سال‌هاست نیمه‌کاره و آسفالت‌نشده باقی مانده است درحالی‌که راه روستایی روستاهای اطراف آسفالت و تکمیل شده ولی 10کیلومتر از راه این روستا به حال خود رها شده است و مسئولان 30سال است که به ساکنان وعده می‌دهند.
روابط‌عمومی منطقه4 شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «ضرورت نصب سایبان برای ایستگاه تاکسیرانی میدان رسالت» در ستون با مردم روز 29شهریورماه پاسخ داده است:

آرمان در برابر پدر و مادر غزاله

با برگزاری جلسه صلح و سازش در دادسرای جنایی تهران، حالا سرنوشت آرمان در دستان پدر و مادر غزاله است
پیگیری
پرونده آرمان که به جرم قتل دختر موردعلاقه‌اش به نام غزاله به قصاص محکوم شده در شرایطی به به مرحله اجرا رسیده که دیروز با تشکیل جلسه صلح و سازش در دادسرای جنایی تهران، آرمان در برابر پدر و مادر غزاله قرار گرفت تا از آنها درخواست بخشش کند. با تشکیل این جلسه، حالا سرنوشت آرمان در گرو تصمیم پدر و مادر غزاله است.

سرقت‌های عجیب دزد تکرو با تیر وکمان

سارق جوان با شگردی عجیب و غریب و با استفاده از تیر‌وکمان به 23خودرو دستبرد زد اما سرانجام دستگیر شد.
160سال زندان برای قاتل سریالی زنان
160سال زندان برای قاتل سریالی زنان
مرد جوان که از طریق سایت‌های دوستیابی، زنان سیاهپوست را فریب می‌داد و پس از تجاوز، آنها را به طرز بی‌رحمانه‌ای به قتل می‌رساند از سوی دادگاه نیوجرسی آمریکا به تحمل 160سال زندان محکوم شد.
سازمان زندان‌ها
انتشار خبری از درگیری در زندان تهران بزرگ بار دیگر موجب توجه به وضعیت زندان‌ها شد. رئیس سازمان زندان‌ها در توییتی، این خبر را غیردقیق خواند و تأکید کرد که «در بند مجرمان امنیتی، برای مراقبت و رعایت بهتر تفکیک و طبقه‌بندی، بیش از 50درصد ظرفیت خالی و زندانی دیگری حضور ندارد.»

خبر-افزایش ۵۰ درصدی درگیری‌های مرزی در شمال غرب کشور

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه هلاکت اشرار در سال گذشته افزایش یافته است، امنیت مرزها را بالا دانست و گفت: در حال حاضر مورد خاصی که جای نگرانی باشد، وجود ندارد.