17
دو شنبه 19 آبان 1399
شماره 8080
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه / انفجار لوله گاز 4نفر را مجروح کرد

بی‌احتیاطی هنگام نصب انشعاب گاز در روستایی حوالی شهرستان کوار استان فارس، باعث انفجار لوله گاز و مجروحیت 4نفر شد.
ویژه
​​​​​​​ریزش آوار در کارگاه ساخت مترو در خیابان 17شهریور حادثه تلخی را رقم زد و به جان‌باختن کارگری در زیر آوار منجر شد.
داخلی
​​​​​​​وقتی مالباخته آگهی فروش گوشی‌ موبایلش را که مدتی قبل به سرقت رفته بود در سایت دیوار دید با توجه به قاب خاصی که گوشی‌اش داشت آن را شناخت و همین باعث دستگیری سارق شد.

اعلام مقصران آتش‌سوزی مرگبار در کلینیک

پیگیری
​​​​​​​بازپرس امور جنایی تهران از اعلام مقصران حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینامهر شمیران توسط هیأت کارشناسان رسمی دادگستری و مشخص‌شدن میزان قصور آنها خبر داد.
آزادی قاتل 2مرد با پرداخت خون‌بها

آزادی قاتل 2مرد با پرداخت خون‌بها

​​​​​​​مردی که در 2 پرونده جداگانه، 2 نفر را به قتل رسانده و به 2بار قصاص محکوم شده بود موفق شد در هردو پرونده با پرداخت دیه از اولیای دم رضایت بگیرد و از مجازات مرگ رهایی یابد.
مستندات گرانفروشی بلیت بین‌شهری را ارائه کنید
روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «نظارتی بر بلیت‌های بین شهری نیست» در ستون با مردم پاسخ داده است: ضمن سپاس از انعکاس دیدگاه‌های مردمی و ظرفیت ایجاد شده برای پاسخگویی به استحضار می‌رساند: براساس بند 7تصمیمات متخذه در هشتادونهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار، افزایش نرخ 20درصدی در ایام اجرای طرح نوروزی تا زمان اعلام رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر عادی شدن شرایط درخصوص شیوع کرونا تداوم خواهد داشت و افزایش نرخ دیگری نیز تاکنون تصویب و اجرایی نشده است، با وجود این درصورت ارائه مستنداتی دال بر تخلف از موارد اعلام شده، موضوع قابل بررسی و پیگیری خواهد بود.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
​​​​​​​اتفاقاتی که در روزهای مختلف به‌دلیل اخراج، نپرداختن حقوق، تعطیلی شرکت و... روی می‌دهد آرامش معدود کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه در خوزستان را برهم زده و روزی نیست که بتوانیم با آرامش کار کنیم.