• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 19 آبان 1399
کد مطلب : 115222
+
-

کوتاه از حادثه / انفجار لوله گاز 4نفر را مجروح کرد


بی‌احتیاطی هنگام نصب انشعاب گاز در روستایی حوالی شهرستان کوار استان فارس، باعث انفجار لوله گاز و مجروحیت 4نفر شد. 
به گزارش همشهری، سرهنگ علی بابایی، فرمانده انتظامی کوار گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی‌110 مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در روستای اکبرآباد، تیمی از مأموران راهی آنجا شدند. 
وی افزود: مأموران در بررسی اولیه مطلع شدند که 3نفر پیمانکار اداره گاز در حال نصب انشعاب گاز در یک مغازه بوده‌اند که برخورد پیکور با لوله اصلی گاز منجر به انفجار و آتش‌سوزی شده است. سرهنگ بابایی ادامه داد:  در این حادثه هر 3پیمانکار به همراه مالک مغازه مجروح و راهی بیمارستان شدند.

قتل با آچار‌فرانسه
جوان مشتری که پس از درگیری صاحب انبار او را با ضربات آچار‌فرانسه به قتل رسانده بود، به دام پلیس افتاد. به گزارش پایگاه خبری صبح ایران، مدتی قبل با پیدا‌شدن جسد مردی 45ساله در زیرزمین خانه‌اش در مهرشهر کرج، تحقیقات برای کشف راز جنایت آغاز شد. 
مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند که مقتول یکی از کسبه مهرشهر است که زیرزمین خانه‌اش را تبدیل به انبار کالا کرده بود، اما روز حادثه وقتی خانواده‌اش متوجه غیبت او شده بودند، با حضور در انبار با جسد وی مواجه شده بودند. در ادامه کارآگاهان متوجه شدند که مقتول در روز حادثه با یکی از مشتریانش قرار کاری داشته و این مرد آخرین کسی بوده که با وی بوده است. 
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: این مرد دستگیر شد و در بازجویی‌ها  به ارتکاب جنایت اعتراف کرد. متهم گفت که روز حادثه برای خرید به انبار مقتول رفته اما بر سر معامله‌ای که قرار بود انجام دهند به اختلاف خورده و با همدیگر درگیر شدند که در نهایت متهم با ضربات آچار‌فرانسه‌ای که در همان محل بود، مرد 45ساله را به قتل رساند. رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: پس از اعترافات این مرد برای وی قرار بازداشت صادر شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید