• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 19 آبان 1399
کد مطلب : 115229
+
-

با مردم / ساماندهی شرکت نیشکر هفت‌تپه ضروری است

با مردم / ساماندهی شرکت نیشکر هفت‌تپه ضروری است


اتفاقاتی که در روزهای مختلف به‌دلیل اخراج، نپرداختن حقوق، تعطیلی شرکت و... روی می‌دهد آرامش معدود کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه در خوزستان را برهم زده و روزی نیست که بتوانیم با آرامش کار کنیم. همه عصبی و کم طاقت شده‌ایم. مگر مدیریت یک شرکت برای کسی که تخصص و مهارت داشته باشد چقدر کار سختی است که هر روز یک داستان داریم؛ آیا مسئولان ارشد نباید سامانی به وضعیت این شرکت بدهند تا کارگران با آرامش کار کنند؟
از کارگران نیشکر هفت تپه

  تعطیلی ساعت6، دردی را دوا نمی‌کند
تعطیلی از ساعت 6عصر تا صبح روز بعد تأثیر چندانی در کاهش شیوع کرونا نخواهد داشت چرا که در ساعات فعال روز، مردم همچنان در کار و فعالیت و استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی و زندگی عادی هستند. دولت باید با تخصیص بودجه‌های بیشتر و پرداخت کمک هزینه به مردم تعطیلی چند هفته‌ای تهران و شهرهای بزرگ را انجام دهد تا به‌معنای واقعی جلوی شیوع این ویروس منحوس گرفته شود.
اسلامی از تهران 

  چه‌کسی زیان سهامداران بورس را می‌دهد
اگر تا چندی قبل سهامداران بورس افرادی عادی بودند، امروز بخش عمده سهامداران خرد بازار سرمایه مردم عادی هستند که به دعوت مسئولان به این بازار آمده‌اند تا بتوانند در این وضعیت متزلزل اندکی روی پای خود بایستند، اما دقیقا بعد از اینکه شمار زیادی از مردم عادی وارد بورس شدند سهام شرکت‌های مختلف در حال ریزش است و هیچ امیدی هم به بهبودی نیست. با انتخاب رئیس‌جمهور جدید آمریکا همه بازارها تکان خوردند و به نفع مردم حرکت کردند، اما بازار سهام همچنان در حال سیر نزولی است و هیچ‌کس هم دلش برای سهامداران نمی‌سوزد.
قهرمانی از زنجان 

   فروشگاه‌های متروکه قدس را مراکز درمانی کنند
پس از انقلاب در سال ۵۷ تعداد زیادی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای‌ قدس و پارس در نقاط مختلف تعطیل شدند و املاک آنها همچنان به حال خود رها و در بسیاری از موارد متروکه شده که چهره زشتی به محل آن فروشگاه و اطرافش داده است و درثانی بلااستفاده ماندن مصداق حق الناس است. می‌توان از پول‌های بازپس‌گرفته شده از اختلاسگران و منابع دیگر آنها را با تغییر کاربری به مکان‌هایی مفید و عام المنفعه تبدیل کرد مخصوصا در این موقعیت که اپیدمی کرونا فراگیر شده می‌توان آنها را تبدیل به مراکز درمانی و داروخانه کرد.
محمدحسین عسگری از تهران 

  هرس‌نکردن درختان کانونی برای ولگردها ساخته است
با توجه به رشد چنارهایی که در اتوبان مدرس هستند و پوشیده‌شدن چراغ خیابان با شاخ و برگ درختان و نیز هرس‌نکردن بموقع آنها، پس از تاریکی هوا، پیاده‌روی ورودی مدرس محل تجمع ولگردها و افراد بی‌خانمان شده و در ملأعام و بی‌پروا مواردی دیده می‌شود که بسیار نابهنجار است. از مسئولان تقاضا داریم به وضعیت این مسیر رسیدگی کنند.
دارایی از تهران 

  تأخیر در رسیدگی به پرونده قضایی همچنان ادامه دارد
تأخیردررسیدگی به برخی از شکایات مردمی و طولانی‌شدن روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی، امکان ارتکاب جرم و جنایت را بیشترمی‌کند. از مسئولان قوه قضاییه مصرانه خواهشمندیم با وضع قوانینی جدید رسیدگی سریع به پرونده‌ها در اولویت قرار بگیرد تا میان شاکیان تنش و کینه‌های جدید ایجاد نشود.
اولادی از قزوین

  بوستان فراز را دریابید
از نیروی انتظامی و شهرداری منطقه ۵ تهران درخواست می‌کنیم بوستان فراز واقع در ضلع شرقی ستاری شمالی را دریابند. این بوستان جولانگاه ناهنجاری‌های اجتماعی است؛ به‌طوری‌که برای خانواده‌ها ناامن شده است.
احمدی از تهران

  کمر فرشبا‌فان از گرانی خم شده است
وضعیت هنر 3 هزار ساله در آذربایجان خوب نیست و فرشبافان زیر بار افزایش قیمت مواداولیه و هزاران مشکل دیگر کمر خم‌کرده‌اند و بسیاری همانند من دست از کار کشیده‌اند. قبلا هم مشکلات بسیاری برای صنف ما بود اما اکنون افزایش ناگهانی مواداولیه، بافندگان را در خرید مواداولیه ناتوان کرده است. اگر مسئولان واقعا حفظ اشتغال برایشان اهمیت دارد به داد فرشبافان آذربایجان شرقی برسند.
نعیمی از تبریز

  کودکان کار چهارراه دردشت امان مردم را بریده اند
کودکان کار چهارراه دردشت که متأسفانه هر روز هم به تعدادشان اضافه می‌شود با سماجت‌هایی که برای پاک‌کردن شیشه خودرو چه تمیز باشد چه کثیف دارند، موجب عصبانیت رانندگان و عدم‌تعادلشان در رانندگی می‌شوند و کسی هم با آنها کاری ندارد. لطفا جلوی این کودکان را بگیرید.
 از ساکنان منطقه دردشت تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید