13
شنبه 22 خرداد 1400
شماره 8241
درنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

از رنجی که می‌بریم

چرا اسباب‌کشی سوهان روح شهروندان است؟
یادداشت یک
امکان توافق با صاحبخانه برای تمدید وجود ندارد چون درآمدتان با تورم بی‌حساب و کتاب مسکن همخوان نیست.
ویژه
حمل بار ایده‌ای بود که در ذات فرایند ایجاد راه‌ها و جاده‌ها نهفته شده بود.
اینجا هیچ‌چیز سر جای خودش نیست. محسن رضا عطاران خانه تازه‌ای خریده و خانه‌ قبلی‌اش را به دوستش فرهاد احمد مهرانفر اجاره داده.
این روزها به‌خاطر کرونا افراد تمایل زیادی به جابه‌جا شدن و اسباب‌کشی ندارند چرا که ما با حجم وسیعی از اشیا و جابه‌جایی درگیر خواهیم شد و افراد زیادی پای کار خواهند آمد و قطعا انتشار گردوغبار در فضا احتمال انتشار ویروس را چند برابر افزایش خواهد داد.
اسباب‌کشی برای همه با مشقت همراه است و کمتر کسی پیدا می‌شود که از روزهای قبل و بعد اسباب‌کشی خاطره دلنشینی به یاد داشته باشد اما گاهی گذر زمان و فاصله گرفتن از اسباب‌کشی باعث می‌شود که مرور یک خاطره جالب به‌نظر برسد.
نقل‌مکان به خانه جدید فقط به مشکلات خرید یا اجاره مسکن و پرداخت مالیات‌های مربوط به آن محدود نمی‌شود بلکه طیف وسیع‌تری از مسائل به‌ویژه اسباب‌کشی را هم در بر می‌گیرد.
اگر مستأجر باشید احتمالا پیه اسباب‌کشی را بارها و بارها و بارها به تن‌ خود مالیدید.

7 اخطار یا مخاطرات جابه‌جایی

مشاجره‌های خانوادگی در اسباب‌کشی و راه‌های مقابله با آن چیست؟
اسباب‌کشی یا اثاث‌کشی؟ این دوکلمه که معمولا در جای یکدیگر و جابه‌جا استفاده می‌شوند، دومعنی متفاوت دارند. اسباب‌کشی یعنی حمل‌ونقل اثاث منزل، اسباب و لوازم زندگی از خانه‌ای به خانه‌ دیگر، درحالی‌که اثاث‌کشی منزل به معنای رخت‌خانه و بعضی وسیله‌های خانگی، اداری و عمومی است.
راهنمای یک اسباب‌کشی موفق

راهنمای یک اسباب‌کشی موفق

درنظر داشتن فضای خانه جدید، دورریزها، اولویت‌های بسته‌بندی و مهارت برای یک اسباب‌کشی آسان بسیار مهم است
همیشه اسباب‌کشی و جابه‌جایی یکی از سخت‌ترین کارهاست و فکر و ذهن افراد را زمانی که به هر دلیلی اجاره‌نشینی، خرید یا تعمیرات مجبور به جابه‌جایی موقتی یا دائمی به مکان جدید هستند درگیر می‌کند.
خستگان از اسباب‌کشی
خستگان از اسباب‌کشی
از مستأجران درباره مشکلات اسباب‌کشی و از عضو هیأت‌مدیره اتحادیه باربری درباره راه‌ شکایت از شرکت‌های باربری متخلف پرسیده‌ایم
18سال آزگار است که از کرمان به تهران مهاجرت کرده‌اند.
PDF درنگ
کوتاه درنگ
با شنیدن جا‌به‌جا کردن اسباب و وسایل خانه از مکانی به مکان دیگر به یاد شلوغی بیش از حد خانه تا چند روز و حتی تا چند هفته می‌افتیم.
در آپارتمان‌نشینی، مدیران افراد مهم و کلیدی هستند که در وهله اول وظیفه‌شان برقراری نظم و آرامش است.