17
شنبه 22 خرداد 1400
شماره 8241
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گل‌زن/ هفته شلوغ فوتبال زنان

بیشتر از 2سال بود که فوتبال زنان در سطح ملی هیچ فعالیتی نداشت و صدای اعتراض همه درآمده بود. در این فاصله حتی فیفا یک‌بار ما را از رده‌بندی تیم‌های ملی جهان خارج کرد تا یک تکانی به‌خودمان بدهیم.
ویژه
رقابت‌های یورو1+2020 از دیشب با دیدار افتتاحیه میان ایتالیا و ترکیه آغاز شد. این رقابت‌ها امروز با برگزاری 3‌بازی دیگر پیگیری می‌شود؛ دیدارهایی که حداقل روی کاغذ جذابیت چندانی ندارند.
کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن یکی از 4 گل تیم ملی پرتغال برابر رژیم صهیونیستی، یک گام دیگر به رکورد علی دایی نزدیک شد.
فلورنتینو پرس در رئال‌مادرید بعید است امسال هم بتواند ستاره‌ای بخرد. او تنها داوید آلابا را خریداری کرده اما احتمالا واران و راموس را در همین پست از دست بدهد. مروری بر شرایط نقل‌و‌انتقالاتی رئالی‌ها این موضوع را بهتر نشان خواهد داد.
جام زیلکوفسکی لهستان چهارشنبه‌شب به پایان رسید و با وعده‌ای که کادر فنی تیم ملی کشتی ایران داده بود، انتظار می‌رفت چند ساعت بعد 3کشتی‌گیر المپیکی معرفی شوند اما تا عصر جمعه خبری از تصمیمات کادر فنی نبود.
به‌نظر می‌رسد استفاده از بازیکنان ایرانی تازه زیر دندان پرتغالی‌ها مزه کرده است و همچنان باید شاهد ترانسفرهای بیشتری به این کشور باشیم.
کارلوس کی‌روش برای دوران طولانی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشت و روزهای پرفراز و نشیبی را هم پشت‌سر گذاشت.

2 چهره متفاوت والیبال ایران

تیم ملی والیبال ایران که در هفته سوم با پیروزی مقابل آمریکا همه را امیدوار کرده بود، بعد از صربستان در یک بازی پراشتباه به آلمان هم باخت
تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال 3نمایش متفاوت ارائه داد؛ ابتدا نمایش بی‌نظیری مقابل آمریکا داشت و هواداران نه‌تنها از نتیجه که از بازی بازیکنان و تاکتیک تیم هم لذت بردند.

میلیچ به ایران برگشت

هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال که حدود 20روز قبل تهران را به مقصد کرواسی ترک کرده بود، دیروز به ایران برگشت.
نکته بازی/ خبرهایتان را از کجا می‌آورید؟
خداوکیلی شما می‌دانید مجریان برنامه‌های تلویزیونی، اخبار و اطلاعات‌شان را از کجا می‌آورند؟ مگر می‌شود یک رسانه این همه غلط داشته باشد؟ بعد از تساوی دیرهنگام کلمبیا برابر آرژانتین، مجری برنامه صبحگاهی تلویزیون تصویر کارلوس کی‌روش را همراه با یک خبر فرنگی روی دیوار انداخته و دارد توضیح می‌دهد که شاگردان کی‌روش با کسب این تساوی دست به شاهکار زدند.
شهریار مغانلو که بعد از نیم‌فصل حضور در لیگ پرتغال با انتقالی قرضی راهی پرسپولیس شد، با نمایش‌‌های خوبش نظر مثبت کادرفنی و هواداران پرسپولیس را جلب کرد.

فوتبال

فوتبال

آماربازی

یکی از مهم‌ترین حاشیه‌هایی که بعد از بازی ایران و بحرین به‌وجود آمد، انتقادات شدید و دامنه‌دار نسبت به احسان حاج‌صفی و نمایش او در این مسابقه بود.

والیبال

والیبال
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
برنامه
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8241