17
سه شنبه 16 شهریور 1400
شماره 8308
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی/ گروگان‌گیری در برزیل، خودکشی در تهران

اینکه چند مرد مسلح به زمین فوتبال بروند و در جریان یک مسابقه، مشغول اسکورت 4 فوتبالیست به طرف رختکن شوند، آنقدر عجیب است که می‌تواند در صدر ماجراهای غیرمنتظره سال فوتبال دنیا قرار بگیرد.
ویژه
دیروز تمرین تیم ملی میزبان خبرنگاران بود و بازیکنان و مربیان از شرایط خوب تیم و از قهرمانی در آسیا گفتند. نظر میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم این بود: «بازی‌های سختی پیش رو داریم. خدا را شکر شرایط خوبی داریم.
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون هم این پیام را به والیبالی‌ها داد که فعلا از مربی خارجی خبری نیست: «اعتمادی که به مربیان خارجی کردیم، به عطایی هم می‌کنیم. عطایی فرصت دارد که هدایت تیم را داشته باشد.
آرسن ونگر پس از جدایی از آرسنال پیشنهادهای زیادی داشت اما به آنها اعتنایی نکرد. آخرین پیشنهادش از تیم ملی سوئیس بود.
تیم ملی والیبال ایران امروز به ژاپن می‌رود. تیمی که بازی‌هایش در لیگ ملت‌ها و المپیک چنگی به دل نزد، حالا قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا با مربی ایرانی خودی نشان بدهد و شاید همه خاطرات تلخ 2 رویداد قبلی را پاک کند.
غصه کریستیانو رونالدو کم بود، حالا ما ایرانی‌ها که رکورد 109گل ملی علی دایی‌مان همین چند روزه به‌دست رونالدو شکسته شده، باید نگران لوکاکو هم باشیم که به‌سرعت به این رکورد نزدیک می‌شود.
پس از مدت‌ها یک مسابقه مهم در منطقه آمریکای جنوبی به ساعت ما ایرانی‌ها می‌خورد و به‌جای ساعت 3 و 4 صبح، ساعت23:30برگزار شده بود که آن هم پس از 7-6 دقیقه متوقف و تعلیق شد.

می‌خواهم صدرنشین بمانم

۸۴روز بعد از برد شیرین مقابل عراق دوباره با این حریف تکراری بازی داریم اما این بار دیگر محکوم به پیروز‌شدن نیستیم
رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، امروز و امشب با انجام 6بازی پیگیری می‌شود و تیم ملی ایران در دومین بازی از این مرحله باید به مصاف عراق برود.

ایتالیا به برزیل رسید

ایتالیا دومین بازی‌اش در این فیفادی را هم مساوی کرد.
عکس خبر
عکس خبر
این 4 زن قدیمی‌ترین رکورد دوومیدانی ایران را شکستند. 47سال پیش زری‌حسینی، توران شادپور، سهیلا لمبانی و ناهید آچاک دوی 4 در 100متر امدادی را در زمان 47ثانیه و 50صدم ثانیه دویده بودند و حالا الهام کاکلی، فائزه آشورپور، فائزه نسایی و ساناز امیری‌پور رکورد جدیدی به جا گذاشتند.
مدت مدیدی است که صداوسیما به سراغ ساخت سریال‌های نود‌ قسمتی نمی‌رود.

پیروز قربانی: تیم کی‌روش باشخصیت‌تر بود

هنوز برخی کارشناسان که دل در گرو کی‌روش داشتند، از نحوه بازی تیم ملی مقابل سوریه انتقاد می‌کنند.

عکس خبر/ ورزشی

عکس خبر/ ورزشی

فوتبال ایران/ آشنایی با داور بازی امشب

قضاوت بازی امشب تیم‌های ملی ایران و عراق به «ما نینگ»، داور اهل فوژین چین سپرده شده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
در جمع بازیکنان حال حاضر تیم‌ملی، سردار آزمون رکورددار بازی در مقابل عراق است.
در همین حین که حواس‌مان به فوتبال و اتفاقات افغانستان بود، در یک کشور آفریقایی کودتا شد.
نعیمه ظفر، نخستین مربی زن ایرانی در تاریخ بسکتبال روی نیمکت مربیگری تیم ملی قطر نشست. قطری‌ها باشگاه ندارند اما با نام «کمیته زنان» در مسابقات «عرب کلاب» به میزبانی اردن شرکت کردند.