03
سه شنبه 16 شهریور 1400
شماره 8308
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

واکسیناسیون شهروندان در فرهنگسراهای شهر

خبر
طرح واکسیناسیون شهروندان در پنج فرهنگسرای ملل، اشراق، خاوران، شهیدسلیمانی بهاران و رسانه، اجرا می‌شود و تا‌کنون بیش از 150هزار دوز واکسن در این مراکز تزریق شده است.
ویژه
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تشکیل کارگروه پایش گازها و مواد شیمیایی خطرناک در پایتخت خبر‌داد.
منتهی به ایستگاه متروی پانزده خرداد پس از دریافت گواهینامه استاندارد بهره‌برداری می‌شوند.
مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران از صدور ۲‌هزار و ۴۹۱ مورد پروانه ساختمانی طی ۵ ماهه امسال خبر داد و گفت که منطقه‌۱۵ بیشترین صدور پروانه به تفکیک مناطق ۲۲گانه و منطقه‌۲۱، در مقایسه با تعداد پارسل‌های هر منطقه بیشترین درصد صدور پروانه را در این مدت داشته‌اند.
اعضای کمیسیون‌های تخصصی شش‌گانه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با همشهری از اولویت‌ها گفتند

اداره شهر با مشارکت شهروندان و نخبگان

نایب‌رئیس شورای شهر تهران: با یک برنامه‌ریزی درست می‌توان مانند واکسیناسیون فلج اطفال عمل کرد و مقابل درب منازل رفت و خدماتی در شأن شهروندان ارائه داد
شورا
«با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و اقدام جهادی و ضربتی می‌توان درراستای خدمتگزاری اجتماعی، طرح واکسیناسیون خانه به خانه را اجرا و کرونا را ریشه‌کن کرد»؛ این نظر پرویز سروری، نایب‌رئیس شورای شهر تهران است؛ موضوعی که علیرضا زاکانی، شهردار تهران هم به نوعی بر آن تأکید دارد و می‌گوید چنانچه از همه ظرفیت‌ها استفاده شود، می‌توان کرونا را مهار کرد.
5فرصت برای دریافت مطالبات و پرداخت بدهی‌ها

5فرصت برای دریافت مطالبات و پرداخت بدهی‌ها

تا پایان سال1399 حدود 66هزار میلیارد تومان بدهی به نام شهرداری تهران ثبت شده است؛ بدهی به پیمانکاران، بانک‌ها و سازمان‌های مختلفی مثل تامین اجتماعی. رقم سنگینی که جریمه‌ دیرکردش روزبه‌روز کنتور می‌اندازد و بدهی را سنگین‌تر و بازپرداختش را سخت‌تر می‌کند؛ به‌گونه‌ای که تاکنون 12.5هزار میلیارد تومان سود بانکی به آن اضافه شده است.
تفاهم 310میلیاردی برای تعمیر 31رام قطار
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در بازدید از مرکز فرمان شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه بر اجرای تفاهمنامه سه‌جانبه تعمیرات اساسی ۳۱ رام قطار متروی تهران تأکید کرد.