02
سه شنبه 16 شهریور 1400
شماره 8308
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

روی خط خبر / شفاف‌سازی‌ در دستگاه قضایی

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه دشمن از اینکه احساس می‌کند امروز یک انسجام و همکاری بین مجموعه‌های نظام به‌وجود آمده ناراحت است، گفت: دشمن از خدمت‌رسانی به مردم نیز عصبانی است چراکه هرچه روند خدمت‌رسانی تسهیل شده و افزایش یابد، ترفندهای دشمن بیشتر کارایی خود را از دست می‌دهد.
احیای سرمایه اجتماعی و ترمیم اعتماد عمومی کلیدواژه‌های پرتکرار مسئولان اجرایی کشور است؛ مسئله‌ای جدی که البته بیشترین بار آن هم بر دوش دولت است؛ گرچه بسیاری از فعالان سیاسی و نیز کارشناسان معتقدند که این امر باید از سوی بسیاری از نهادها در دستور کار قرار گیرد و برای احیای اعتماد عمومی اقدامات جدی انجام شود.

همه مردان دولت

با انتصاب چند چهره جدید ، ترکیب کابینه کامل شد
پاستور
چهره کابینه دولت سیزدهم با معرفی اکثریت قریب به اتفاق معاونان رئیس‌جمهور در کنار وزرای هیأت دولت ترسیم شد.

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به دبیرکل حزب‌الله لبنان، درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای شیخ عبدالامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان را تسلیت گفتند.
نشست رؤسای تمامی نمایندگی‌های سیاسی خارجی با امیر عبداللهیان
نشست رؤسای تمامی نمایندگی‌های سیاسی خارجی با امیر عبداللهیان
دیروز سفرا و روسای نمایندگی‌های سیاسی خارجی و روسای سازمان‌های بین‌المللی مقیم تهران با حضور در محل دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امورخارجه در نشستی با حضور حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شرکت کردند.
PDF ایران
کوتاه ایران
برجام و مذاکرات وین، نشست آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و آخرین تحولات افغانستان، اینها مهم‌ترین محورهای موضع‌گیری سخنگوی وزارت خارجه ایران در نشست خبری بود؛ در روزهایی که افغانستان همچنان درگیر ناآرامی است و تقریبا هر روز مقامات خارجی و طرف‌های برجام درباره ادامه مذاکرات و توافق هسته‌ای اظهارنظر می‌کنند.