• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 25 آبان 1399
کد مطلب : 115766
+
-

نکته بازی/ خدا کند همینطور باشد که شما می‌گویید

درست مثل فضای بعد از بازی با ازبکستان، بازیکنان تیم ملی کشورمان بعد از پیروزی بر بوسنی هم تا جایی که می‌توانستند از شرایط اردو، کادرفنی و کم و کیف بازی تعریف کردند. یعنی اصلا مسابقه تمجید از تیم ملی راه افتاده بود و این وسط یکی مثل کریم انصاری‌فرد حتی بوسنی را در زمره قدرت‌های فوتبال اروپا به شمار آورد. خب البته ما هم امیدواریم واقعا همینطور باشد که بچه‌ها می‌گویند. شاید برخی بازیکنان بدشان نمی‌آید خودشان را پیش دراگان اسکوچیچ عزیز کنند، شاید هم مربی کروات را با موجود بی‌رگی مثل مارک ویلموتس مقایسه می‌کنند و اینطور تحویلش می‌گیرند. هر چه هست از صمیم قلب امیدواریم فضای تیم ملی بعد از 2 بازی مهم خردادماه برابر بحرین و عراق هم همین قدر مثبت باشد.

ای کاش بهتر اتفاق می‌افتاد
یحیی گل‌محمدی که در چند مرحله اصرار به جدایی انصاری داشت، حالا رضایت داده این بازیکن در جمع سرخپوشان باقی بماند. این در حالی است که انصاری تا حوالی پایان نیم‌فصل امسال قادر به حضور در مسابقات نخواهد بود. از همین رو انتقادات زیادی نسبت به قرار گرفتن این بازیکن در لیست مازاد مطرح شد؛ چرا که همه جای دنیا بازیکنان مصدوم مورد حمایت قرار می‌گیرند و حتی قراردادشان به‌طور طولانی‌مدت تمدید می‌شود. الان هم متأسفانه علت اصلی ادامه حضور انصاری در پرسپولیس این مسئله نیست. ظاهرا هیچ‌کدام از گزینه‌های دفاعی مدنظر کادرفنی شرایط حضور در پرسپولیس را نداشتند و به همین دلیل باشگاه ناچار شده انصاری را نگه دارد. کاش ماندن این بازیکن، به رفتن نادری یا نیامدن سلیمی گره نمی‌خورد.

خود سفر به ایتالیا خروجی است
چند‌ماه قبل مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال راهی ایتالیا شد تا با استراماچونی توافق کند. الان اما حکم سنگین محکومیت باشگاه صادر شده که نشان‌دهنده اوج موفقیت جناب سعادتمند است. معلوم نیست اگر استاد در این شرایط کرونایی قبول زحمت نمی‌کرد و راهی ایتالیا نمی‌شد چه اتفاق بدتری ممکن بود رخ بدهد. حالا احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال گفته: «سفر سعادتمند به ایتالیا خروجی نداشت. » خب اشتباه آقای مددی دقیقا همین‌جاست. خود سفر به ایتالیا «خروجی» است؛ شما دنبال چه می‌گردید؟ انصافا اگر کسی مدیرعامل استقلال نباشد، در این شرایط با این همه گرانی بلند می‌شود برود ایتالیا؟ معلوم است که نه. مدیران پرسپولیس هم کلی آدم فرستادند کرواسی برای مذاکره با برانکو، اما آخرش اصل و فرع پول را دادند. در نتیجه خود سفر خارج را عشق است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید