17
چهار شنبه 18 فروردین 1400
شماره 8189
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کرونا کرکره 3هزار باشگاه ورزشی را پایین کشید

با ورود به پیک چهارم، فعالیت‌های ورزشی در تهران دوباره ممنوع شد برخی از صاحبان اماکن ورزشی می‌گویند شرایط آنها بحرانی است
بهمن‌ماه سال98 شیوع ویروس کرونا در ایران رسما اعلام شد و بلافاصله ستاد ملی کرونا بسیاری از مشاغل را تعطیل کرد که باشگاه‌های ورزشی یکی از آنها بود. سال99 برای باشگاه‌داران سال خوبی نبود و بیشتر ایام سال را تعطیل بودند.
ویژه
دیروز رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی وارد ایران شده. اینکه چرا باید در این وضعیت قرمز کرونایی، مهمان خارجی دعوت کنیم به‌کنار، موضوع جالب‌تر ملاقات‌های بی‌شماری است که برای او تدارک دیده‌اند.
رئال‌مادرید کم مصدوم و محروم داشت حالا باید برای مدتی قید رافائل واران را هم بزند. روز گذشته و در فاصله چند ساعت تا بازی حساس با لیورپول، باشگاه رئال‌مادرید اعلام کرد مدافع فرانسوی‌اش به کرونا مبتلا شده و نه‌تنها بازی با لیورپول را از دست داده، بلکه به ال‌کلاسیکو هفته آینده هم نمی‌رسد.
در تعطیلات نوروزی زمزمه‌های زیادی در مورد انصراف محمدرضا زنوزی از اداره ماشین‌سازی و کنار کشیدن این باشگاه از لیگ برتر به گوش رسید.
اگر مهدی طارمی برای گرفتن کارت زرد دومش در بازی برگشت مقابل یوونتوس آن همه اصرار نداشت، امشب می‌توانستیم پاری‌سن‌ژرمن- بایرن مونیخ را نادیده بگیریم و بنشینیم پای بازی پورتو- چلسی که معلوم نیست چرا یوفا این بازی‌ها را همزمان برگزار می‌کند.
کره‌شمالی به‌دلیل آنچه ترس از شیوع ویروس کرونا عنوان شده، از حضور در المپیک توکیو انصراف داد. گاردین و سی‌ان‌ان به نقل از  «SportsDPRK» که رسانه دولتی متمرکز بر امور ورزشی در کره‌شمالی است، گزارش دادند که مقامات این کشور اعلام کرده‌اند
امشب نیمه دوم مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود که بازی جذاب‌تر امشب را باید تکرار فینال فصل قبل همین تورنمنت بدانیم، جایی که بایرن‌مونیخ بدون لواندوفسکی باید به مصاف پاری‌سن‌ژرمن بدون وراتی برود.

خیالتان راحت صعود می‌کنیم

بیرانوند در گفت‌و گو با همشهری ورزشی از بازی‌های سخت تیم‌ملی و شرایطش در بلژیک می‌گوید، و از 700هزار یورویی که به پرسپولیس رساند در حالی که می‌توانست آنها را از این سود کلان محروم کند
علیرضا بیرانوند بعد از آنکه چند بازی تیم‌ملی را به‌دلیل مصدومیت از دست داد در مسابقه دوستانه مقابل سوریه به میدان رفت و عملکرد درخشانی هم از خود به نمایش گذاشت.
سپاهان؛ بخت اول جام

سپاهان؛ بخت اول جام

6دلیل برای اینکه ممکن است نوار قهرمانی‌های پرسپولیس پاره شود
پیروزی برابر سایپا، ششمین برد پیاپی سپاهان در لیگ بیستم بود.
پرس رقیب پیدا کرد
پرس رقیب پیدا کرد
درحالی‌که به‌نظر می‌رسید با توجه به اعلام زودهنگام مهلت ثبت‌نام برای انتخابات ریاست باشگاه رئال‌مادرید از سوی فلورنتینو پرس هیچ نامزدی وارد کارزار انتخاباتی نشود، ریکلمه برای مبارزه با پرس اعلام آمادگی کرد.
از قرار معلوم مصاحبه‌ای از قول عیسی آل‌کثیر منتشر شده که او در آن خودش را پایان‌دهنده مشکلات خط حمله پرسپولیس دانسته و سایر قضایا.

ادامه خوش‌شانسی پرسپولیس در جام‌حذفی

قرعه‌کشی مرحله یک‌‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران دیروز برگزار شد و 16تیم این مرحله رقبای خود را شناختند.

نکته بازی/از نظر شما همه جذابند

نکته بازی
حامد پاکدل، مهاجم آلومینیوم اراک در جمله‌ای تاریخی گفته: «فکر نمی‌کردم علیرضا منصوریان اینقدر جذاب باشد.»

آماربازی

آماربازی
نساجی قائمشهر با کسب نمره7.9 از 10 بهترین تیم هفته نوزدهم لیگ از نگاه متریکا شد. نساجی بعد از هفته اول که آلومینیوم را در اراک برد دیگر هیچ برد خارج از خانه‌ای نداشت تا اینکه بالاخره در این هفته نفت مسجدسلیمان را شکست داد و به دومین برد متوالی‌اش با ساکت الهامی رسید.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیستم
سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص شایعه تعطیلی لیگ برتر گفته است: «مسابقات فوتبال در شهرهای قرمز با رعایت شدیدتر پروتکل‌ها برگزار خواهد شد.
برنامه بازی‌ها