21
چهار شنبه 18 فروردین 1400
شماره 8189
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم / رستوران‌ها، پیاده‌روهای پل رومی را اشغال کرده‌اند

درحالی‌که بسیاری از اصناف تعطیل شده‌اند یا کارشان محدود شده است، کبابی‌ها محدوده پل رومی در خیابان شریعتی بالاتر از پل رومی روبه‌روی پمپ بنزین اسدی همچنان دایر هستند و با کلی صندلی پیاده‌رو را اشغال کرده‌اند و ضمن اشغال پیاده‌رو چهره زشتی به شهر داده‌اند.
داخلی
مهدی معروف به مهدی گاوزن، یکی از معروف‌ترین اشرار مازندران که پس از قتل جوانی در یکی از روستاهای شهرستان بابل در حال فرار به سمت یکی از شهرهای مرزی بود، دستگیر شد.
2شکارچی غیرمجاز به اتهام قتل 2مدافع محیط‌زیست دستگیر شدند

شهادت 2محیط‌بان زنجانی

رویداد
یک روز پس از درگیری خونین محیط‌بانان زنجانی با شکارچیان غیرمجاز که به شهادت مظلومانه 2 محیط‌بان منجر شده بود پیکرهای این دو شهید کشف و عاملان جنایت دستگیر شدند.
فاز یک سایت تولید انبوه واکسن به اتمام رسیده است

فاز یک سایت تولید انبوه واکسن به اتمام رسیده است

عملیات ساخت ۱۳۰هزار واحد مسکن برکت و بهره‌برداری از ۳۰هزار واحد مسکن محرومان با حضور محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امامره، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
صدور کیفرخواست برای ۱۰نفر از مقصران سقوط هواپیمای اوکراینی
صدور کیفرخواست برای ۱۰نفر از مقصران سقوط هواپیمای اوکراینی
دادستان سابق نظامی تهران از صدور کیفرخواست برای ۱۰نفر از مقصران در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد.
سؤال از شما، پیگیری از ما
در ماه‌های گذشته تماس‌ها و پیام‌های زیادی درخصوص مزاحمت صوتی دوره‌گردها و اشغال فضای خیابان‌ها توسط وانت‌بارهای دوره‌گرد از گوشه و کنار کشور به‌خصوص تهران داشتیم.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
دختر جوان سال‌ها بود که تصور می‌کرد خواستگارش خلبان است اما وقتی متوجه شد که او یک دروغگوی حرفه‌ای بوده و قاچاقچی بین‌المللی مواد‌مخدر است، جواب منفی داد و همین مسئله برایش گران تمام شد.
پلیس پایتخت در جست‌و‌جوی 2مرد نقابدار است که با حمله به یک خانه ویلایی، زنی تنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و دست به سرقت اموالش زدند.