06
چهار شنبه 18 فروردین 1400
شماره 8189
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

محرومیت؛ تقدیر کودکان سراوان

کمبود مدرسه در شهرستان سراوان زنجیره‌‌‌ای از محرومیت را در این منطقه مرزی ایجاد کرده و موجب شده کودکان سرنوشتی تلخ داشته باشند؛ سوخت‌بری و کارگری
گزارش
سرانه فضاهای آموزشی کشور براساس اعلام سازمان نوسازی مدارس 21/5مترمربع است. در شرایطی که سرانه استاندارد هدف‌گذاری شده در سند تحول بنیادین 8/39مترمربع تعیین شده، 9استان هنوز به میانگین فعلی کشوری هم نرسیده‎اند و در این شرایط البرز، سیستان و بلوچستان و آذربایجان ‌غربی کمترین سرانه را دارند.
گره پروژه‌های خراسان شمالی باز می‌شود

گره پروژه‌های خراسان شمالی باز می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی بودجه 487میلیارد تومانی برای رفع محرومیت‌های استان را مناسب توصیف، اما تأکید کرد توسعه متوازن و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ده‌ها برابر این عدد اعتبار نیاز دارد
تخصیص 487میلیارد تومان اعتبار مجزا از بودجه محرومیت‌زدایی کشور و افزایش بودجه آبرسانی به روستاها، خراسان‌شمالی‌ها را به بازشدن گره‌های کور پروژه‌های نیمه‌تمام امیدوار کرد.
تجربه‌های موفق استانی‌ در عبور کرونا
تجربه‌های موفق استانی‌ در عبور کرونا
کرونا در موج چهارم به سخت‌ترین روزهایش رسیده؛ روزهایی که متخصصان و مسئولان حوزه سلامت هشدارش را پیش از سال گذشته و تعطیلات نوروز داده بودند و موج جدید را به‌دلیل میزان شیوع، افزایش مبتلایان و مرگ‌و‌میرها، خطرناک‌تر از همیشه می‌دانستند.
عکس‌ نوشت
جاده ارتباطی خلخال-پونل که ابتدای پاییز گذشته با نخستین بارش برف مسدود شده بود، دوباره باز شد.