• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 18 فروردین 1400
کد مطلب : 127487
+
-

حوالی سئول/ آن مرد از خارج آمد

دیروز رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی وارد ایران شده. اینکه چرا باید در این وضعیت قرمز کرونایی، مهمان خارجی دعوت کنیم به‌کنار، موضوع جالب‌تر ملاقات‌های بی‌شماری است که برای او تدارک دیده‌اند. ما که نمی‌دانیم آقای رافائل سانتونجا دقیقا کجای ورزش جهان هستند ولی حتما مدیران ورزش ایران در ایشان چیزی دیده‌اند که از وزیر ورزش تا رئیس کمیته ملی المپیک و معاون وزیر به نوبت به وی وقت ملاقات داده‌اند. ما اگر جای آقای سانتونجا باشیم، دفعه بعد که آمدیم تهران به کمتر از رئیس‌جمهور وقت ملاقات نمی‌دهیم.

چرا لیگ فوتبال تعطیل نمی‌شود؟
کاش یک نفر از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بپرسد هدفشان از برگزاری مسابقات لیگ چیست؟ بازی‌ها که تماشاگر ندارد، تلویزیون هم که بابت پخشش پولی نمی‌دهد، باشگاه‌ها درآمد قابل توجه دیگری هم ندارند و روزبه‌روز به بدهی‌هایشان اضافه می‌شود. آخر سر هم که هزار تومان به تیم قهرمان جایزه نمی‌دهند. حالا درنظر بگیرید همین لیگ که برگزار‌ شدن و نشدنش تفاوت زیادی ندارد، در روزگاری که همه مسابقات ورزشی در کشور به‌خاطر کرونا تعطیل می‌شوند، مستثنی می‌شود و می‌تواند به کارش ادامه بدهد. ما که نه، ولی شاید کسانی باشند تعطیلی لیگ برای‌شان نشانه‌ای از وخیم‌شدن اوضاع باشد و هشدارها را جدی بگیرند.

آقای عزیزی‌خادم شهامت داشته باش
شهاب عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، به‌خاطر انتخاب یک آدم ناشناس به سرپرستی تیم ملی، گوشه رینگ رفته. شاید این بدترین شروع یک رئیس فدراسیون در همه سال‌هایی باشد که ما یادمان می‌آید. اینکه یکی اول کار اینقدر با دست‌ودلبازی، پست‌های مهم را به رفقایش هدیه بدهد و متوجه عواقبش نباشد، نوبر است.‌ آش به قدری شور شده که دوستان نزدیک عزیزی‌خادم هم حاضر نیستند از او دفاع کنند. تعدادی از آنها خودشان را به بی‌اطلاعی می‌زنند و عده‌ای هم ادعا می‌کنند که به او گفته بودند که نباید این حکم را بزند. دیروز شایعه شد که ممکن است عزیزی‌خادم تصمیمش را عوض کند و کسی دیگر را به جای مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی کند. کاش شهامت این کار را داشته باشد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید