02
چهار شنبه 18 فروردین 1400
شماره 8189
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تفاهم برای احیای برجام

عراقچی: به محض رفع تحریم‌ها اقدامات جبرانی را متوقف کرده و به اجرای کامل برجام برمی‌گردیم/ رابرت مالی: واشنگتن بعد از بازگشت به برجام دنبال توافق طولانی‌تر با ایران خواهد بود/ اتحادیه اروپا: هدف گفت‌وگو‌ها ماهیت تحریم‌های اعمال شده علیه ایران است و می‌توان آنها را برداشت
برجام
نخستین بارقه‌های احیای برجام دیروز از «گراندهتل» وین روشن شد. جایی که ایران و دیگر اعضای توافق هسته‌ای برای رایزنی درباره چگونگی بازگشت به برجام مهمان آن بودند.

ضرورت قرنطینه دو هفته‌ای شهرهای قرمز

جولان مجدد کووید019 در تهران و چند کلانشهر سبب به صدا درآمدن آژیر وضعیت قرمز کرونا شده است؛ وضعیت نگران‌کننده و احتمالا فاجعه‌آفرینی که اگر برای آن تدبیری جدی اتخاذ نشود، کام ایران را تلخ خواهد کرد.
کفه سنگین‌تر مخالفان FATF
براساس اعلام برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، بررسی لوایح FATF در دستور کار امروز این مجمع قرار دارد؛ موضوعی که در 2سال اخیر فرازونشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و به‌نظر می‌رسد به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود.
قضایی
ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه گفت: بنا دارم با بدنه دستگاه قضایی ارتباط داشته باشم؛ ارتباط با بدنه از محور‌های کار من است و ارتباط با مدیران بخشی از کار است و ارتباط با کسانی که در میدان هستند می‌تواند بسیار نقش آفرین باشد.

آثارشیرین اقدامات دولت به کام جامعه خواهد نشست

دولت
چرایی «گرانی‌ و کمبود اقلام مایحتاج عمومی» و«عدم‌تامین واکسن کرونا برای ایرانیان همپای کشورهای منطقه» 2محور اصلی مورد بحث در نشست خبری سخنگوی دولت بود.