05
چهار شنبه 18 فروردین 1400
شماره 8189
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
درگفت‌وگوی همشهری با رئیس اتاق اصناف تهران و نایب‌رئیس اول اتاق ایران اعلام شد

موج تازه تعطیلی مشاغل از شنبه

به‌احتمال زیاد مشاغل گروه 2 تا 4 در تهران از شنبه تعطیل می‌شود
گزارش
بالا‌گرفتن تب شیوع کرونا و اعلام وضعیت قرمز در تهران، از 16فروردین ماه، موجب بازگشت شرایط قرنطینه و تعطیلی مشاغل و کسب‌وکارها شد. به‌گفته فعالان صنفی، به‌احتمال زیاد از شنبه هفته آینده، قرنطینه و تعطیلی برای مشاغل گروه 2 تا 4 اعمال خواهد شد.
پنیر خامه‌ای؛ کیلویی50هزار تومان

پنیر خامه‌ای؛ کیلویی50هزار تومان

قیمت انواع پنیر هم مثل دیگر اقلام لبنی چندین بار در یک‌سال گذشته بالا رفت و این گرانی‌ها در محصولات غیریارانه‌ای بسیار بیشتر بود. پنیر سفید، تنها پنیری است که در میان اقلام حمایتی لبنی قرار دارد و دیگر انواع پنیر قیمت شان از سوی شرکت‌های تولیدی و با توجه به هزینه تولید تعیین می‌شود.
بازگشت به معاملات آتی سکه با ابداعی مبتکرانه
بازگشت به معاملات آتی سکه با ابداعی مبتکرانه
3 سال بعد از توقف معاملات آتی سکه در بورس‌کالا، به اتهام اثر‌گذاری بر بازار نقد که بعدها مشخص شد اتهام بی‌اساسی بوده است حالا حامد‌سلطانی‌نژاد، مدیرعامل بورس‌کالا که در این مدت پیگیر آغاز به‌کار دوباره این معاملات بود می‌گوید: در سال۱۴۰۰ با ضمانت واحد‌های صندوق‌های سرمایه‌گذاری طلا، دوباره بازار مبادلات اوراق آتی سکه طلا ایجاد خواهد شد و بازار به حرکت خود ادامه خواهد داد.
بورس
درپی چند ‌ماه اجرای طرح دامنه نوسان نامتقارن، تازه‌ترین خبرها نشان می‌دهد سازمان بورس در تلاش است ظرف چند‌ماه آینده دامنه نوسان سهام را بازتر کند، این خبر را دیروز یک عضو شورای بورس هم تأیید کرد. همزمان ظرف چند روز گذشته در اتفاقی نادر و برای نخستین‌بار یک مقام ارشد بازار سرمایه هم از افزایش دامنه نوسان دفاع کرد.