• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 18 فروردین 1400
کد مطلب : 127490
+
-

آماربازی

7/9
نساجی قائمشهر با کسب نمره7.9 از 10 بهترین تیم هفته نوزدهم لیگ از نگاه متریکا شد. نساجی بعد از هفته اول که آلومینیوم را در اراک برد دیگر هیچ برد خارج از خانه‌ای نداشت تا اینکه بالاخره در این هفته نفت مسجدسلیمان را شکست داد و به دومین برد متوالی‌اش با ساکت الهامی رسید. شاگردان الهامی در این هفته مالکیت بیش از 60درصدی در زمین حریف داشتند. نساجی یکی از تیم‌های قلدر هفته هم بود چون بیش از 54درصد نبردهای زمین را پیروز شد. در این هفته فقط پرسپولیس تعداد شوت بیشتری از نساجی زد و در شوت در چارچوب هم نساجی یکی از 3تیم برتر هفته بود. این تیم فقط یک‌بار فرصت شوت در چارچوب را به حریفش داد.

9/24
بهترین بازیکن هفته نوزدهم از نگاه آنالیزورهای متریکا، یونس شاکری است که با ثبت نخستین هت‌تریک عمرش در لیگ برتر نمره عالی9.24 از 10 را دریافت کرده است. در این فصل فقط گادوین منشا و پیمان بابایی هت‌تریک کرده بودند که هت‌تریک بابایی هم با 3پنالتی به‌دست آمد. اما شاکری این هفته با زدن 3گل در 20دقیقه، علاوه بر اینکه سومین هت‌تریک فصل را به نام خودش سند زد، کوتاه‌ترین فاصله زمانی برای هت‌تریک را هم به نام خودش ثبت کرد. بیشترین شوت را در این هفته میلاد جهانی(ذوب‌آهن) زد اما بیشترین شوت در چارچوب را یونس شاکری(3شوت) زد که هر 3شوتش هم گل شد. شاکری با این 3گل به اندازه تمام 13بازی قبلی‌اش در این فصل گل زد و 6گله شد.

7/98
محسن فروزان از فولاد با کسب نمره7/98 بهترین دروازه‌بان هفته نوزدهم لیگ برتر شد. فروزان در جریان تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم 4واکنش تماشایی و 2خروج موفق داشت و یکی از سخت‌ترین کلین‌شیت‌های فصل را رقم زد. بعد از او میلاد فراهانی(پدیده) با نمره7.65 و علیرضا رضایی(پیکان) با نمره7/61 دیگر دروازه‌بان‌های موفق هفته بودند. در میان مدافعان فرشاد محمدی‌مهر(ذوب‌آهن) به نمره7/94 رسید و بهترین مدافع هفته شد. در خط میانی هم حسین زامهران(نساجی) که برای تیمش همه کار کرد با یک گل و یک پاس گل به نمره8/34 رسید و بهترین هافبک هفته نوزدهم بود. بهترین مهاجم هفته هم طبعا همان بهترین بازیکن هفته یعنی یونس شاکری(گل‌گهر) بود و امین قاسمی‌نژاد(پدیده) پشت سر او قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید