17
یکشنبه 24 اسفند 1399
شماره 8181
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قتل جذابیت

کاری که تلویزیون ایران با مسابقات فوتبال می‌کند
یادداشت
محمدرضا احمدی از جمله چهره‌های سازش‌کار صداوسیما به‌شمار می‌آید؛ کسی که حتی پس از اخراج عادل فردوسی‌پور از شبکه سه، در صفحه منتسب به او در فضای مجازی به نوعی از صداوسیما حمایت شد.
ویژه
از جمله جذابیت‌‎های کلیدی فوتبال، غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است.
احسان حاج‌صفی از تراکتور جدا شده و به سپاهان پیوست.
هفته گذشته اعلام شد که یواخیم لوو در پایان رقابت‌های یورو2020که با یک سال تأخیر قرار است در تابستان آینده برگزار شود، از تیم ملی آلمان خداحافظی می‌کند.
داربی امروز شمال لندن بین 2 دشمن قدیمی در حالی برگزار می‌شود که اوضاع توپچی‌ها نسبت به دشمن سپیدپوش خراب‌تر است.
ایمان سلیمی مدافعی است که با درخشش در تراکتور خودش را به فوتبال ایران معرفی کرد.
در آخرین روزهای اسفند، سایت باشگاه پرسپولیس بامزه‌ترین خبر سال را منتشر کرده که مربوط به برگزاری آخرین جلسه استماع دفاعیات عیسی آل‌کثیر در دادگاه عالی ورزش می‌شود.

بامن به ایران بیا

گفت‌وگو با تیلر دیر، بسکتبالیست آمریکایی تیم قهرمان لیگ ایران؛ در این گفت‌وگو او از تصوراتش پیش از سفر به تهران واکنش اطرافیانش، غذاهای ایرانی و ورزش با حجاب گفته است
تیلر دیر، سوشا آفاناسی‌وا و آنا بهشتی؛ آنها سه بازیکن خارجی تیم گروه بهمن بودند، تیمی که در لیگ بسکتبال زنان به قهرمانی رسید.
پخش تلویزیونی به‌شرط جایزه ندادن به فردوسی‌پور

پخش تلویزیونی به‌شرط جایزه ندادن به فردوسی‌پور

گزارش همشهری از پشت‌پرده تغییر ناگهانی کنداکتور شبکه ورزش در روز جایزه‌گرفتن عادل فردوسی‌پور در جشنواره فیلم‌های ورزشی
مراسم انتخاب برترین‌های جشنواره فیلم‌های ورزشی که شبکه ورزش از چند روز پیش تیزرش را پخش کرده بود و قرار بود مستقیم پخش شود، درنهایت روی آنتن نرفت، بدون آنکه به‌دلیلش اشاره‌ای شود.
3 مدعی، 2 جام
3 مدعی، 2 جام
رقابت پرسپولیس، استقلال و سپاهان ادامه فصل را فوق‌العاده جذاب می‌کند
این مطلب بی‌احترامی به بقیه مدعیان فوتبال ایران نیست؛ مخصوصا در جام حذفی که مسیر کوتاهی برای قهرمانی دارد و هر تیمی می‌تواند شگفتی‌ساز شود.
بحث بر سر بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید داغ‌تر شده. مدیر برنامه‌های این بازیکن با رئال تماس گرفته که ببیند آیا راهی برای  این بازگشت وجود دارد یا خیر که فعلا جواب رد شنیده.

سقوط بعد از خیانت

اگر کمی سختگیر باشیم و جدایی مربیان دارای قرارداد و تعهد را نوعی خیانت یا جفاکاری به شمار بیاوریم، هم‌اکنون نیمه پایین جدول لیگ برتر پر از تیم‌هایی است که چنین شرایطی را تجربه کرده‌اند و آینده چندان روشنی هم در انتظارشان نیست.

ماشین‌سازی فدای تراکتور؟

تا پایان فصل گذشته مالکیت اسمی و رسمی ماشین‌سازی تبریز هم مثل تراکتور از آن محمدرضا زنوزی بود.

اسکوچیچ: همه‌‌چیز از قبل مشخص بود

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم‌ملی ایران دیروز پستی در اینستاگرام منتشر کرد و به میزبان‌شدن بحرین در مقدماتی جام‌جهانی واکنش نشان داد.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
والیبال ایران امسال در بعد برون‌مرزی چیزی برای افتخار نداشت اما 11بازیکنش در لیگ‌های اروپا حضور داشتند، حتی محمد موسوی در پیاچنزای ایتالیا و میلاد عبادی‌پور در اسکرای لهستان، لیگ‌های سطح اول والیبال قاره سبز بازی کردند.
در عجیب‌ترین و غیرمنتظره‌ترین نقل‌و انتقال نیم‌فصل، مهاجم مازاد پرسپولیس روز گذشته به استقلال پیوست. آرمان رمضانی که در ابتدای فصل از سایپا به پرسپولیس پیوسته بود بعد از سپری کردن یک نیم‌فصل فاجعه‌بار در جمع سرخپوشان حالا به اردوی آبی‌پوشان پیوسته است.
از دهه 60 و فوتبال باشگاه‌های تهران فاصله زیادی گرفته‌ایم؛ 3دهه است لیگ باشگاهی سراسری برگزار شده و نزدیک به 2دهه است لیگش برتر نامیده می‌شود.