• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 24 اسفند 1399
کد مطلب : 126628
+
-

آماربازی


1360
احسان حاج‌صفی از تراکتور جدا شده و به سپاهان پیوست. انتقال کاپیتان تیم‌ملی طبعا مهم‌ترین نقل‌وانتقال لیگ ایران در پنجره نیم‌فصل به حساب می‌آید. اما ببینیم آمارهای گروه آنالیز متریکا در این فصل چه اعدادی را برای حاج‌صفی ثبت کرده‌اند. این بازیکن با شماره پیراهن28در 17هفته سپری‌شده از لیگ بیستم 15بار به‌عنوان بازیکن اصلی و یک‌بار به‌عنوان بازیکن ذخیره برای تراکتور بازی کرده که مجموع دقایق حضور او به 1360دقیقه رسیده است. مصاف تراکتور با ذوب‌آهن در هفته دهم تنها مسابقه‌ای است که حاج‌صفی در آن حضور نداشته است. دلیل غیبت او در این بازی مصدومیت بود، چنان که یک هفته بعد در بازی با استقلال هم در ترکیب اصلی قرار نداشت اما از دقیقه61 وارد زمین شد و فقط 30دقیقه بازی کرد.

7.06
 نمرات احسان حاج‌صفی طی 16بازی‌اش در این فصل به‌طور میانگین به 7.06 از 10رسیده است. برای اینکه بدانید این نمره خوبی است یا نه، طبعا نیاز به مقایسه او با سایر بازیکنان تیمش و البته سایر بازیکنان لیگ دارید. حاج‌صفی با نمره7.06سومین بازیکن برتر تراکتور در این فصل بوده است. محمد عباس‌زاده با نمره7.19و اشکان دژاگه با نمره7.10بالاتر از حاج‌صفی هستند و اکبر ایمانی هم با نمره7.05و فاصله‌ای ناچیز با حاج‌صفی در رتبه چهارم قرار دارد. احسان در جمع بازیکنان لیگ هم جایگاه نسبتا خوبی دارد و در رتبه27قرار گرفته است. آرش رضاوند از استقلال یک رتبه بالاتر از او ایستاده و مهدی شیری از پرسپولیس هم یک رتبه پایین‌تر از او قرار گرفته است.

8.56
براساس نمرات متریکا، بهترین بازی حاج‌صفی در این فصل همین 2 هفته قبل در بازی با نفت مسجدسلیمان انجام شده که با نمره8.56و کسب عنوان بهترین بازیکن میدان برای او همراه بوده است. این نخستین بازی تراکتور تحت هدایت رسول خطیبی بوده و جالب است که حاج‌صفی با ورود سرمربی جدید توانسته بهترین نمایش فصل خودش را ارائه کند. کاپیتان در این بازی پاس تک‌گل تراکتور را به محمد عباس‌زاده داد که این تنها پاس گل او در طول فصل بوده است. کلا آمار گل‌ها و پاس گل‌های حاج‌صفی در این فصل آمار بالایی نبوده و به یک گل و یک پاس گل محدود شده است. او در 5پست مختلف برای تراکتور بازی کرده اما بیشتر بازی‌هایش (7بازی) در پست هافبک هجومی بوده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید