• یکشنبه 24 اسفند 1399
  • الأحَد 30 رجب 1442
  • 2021 Mar 14

سفرهای خاموش به شهرهای قرمز

روزانه 130هزار مسافر با اتوبوس به شهرهای کشور و حتی استان‌های قرمز و نارنجی سفر می‌کنند / 780هزار مسافر از امروز تا پایان اسفندماه به مقاصد مختلف کشور می‌روند / سفرهای خاموش حتی به استان‌های قرمز و نارنجی از هفته گذشته آغاز شده است
تب سفرهای 1400در داغی کرونا آغاز شد؛ آن هم درست با اعلام رسمی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و رئیس‌جمهوری که سفر نوروزی به شهرهای قرمز و نارنجی را ممنوع و سفر به شهرهای زرد و آبی را آزاد کرده‌است.

قطار ملی روی ریل تهران1400

یک رام قطار ملی کارخانه واگن‌سازی تهران آماده ورود به شبکه متروی تهران است. مدیران شهری و دولتی از قطاری در فضای باز بازدید کردند که 85درصد قطعات و تجهیزات آن تولید داخلی است و روی بدنه سفید‌‌رنگ آن عبارت «تهران1400» نوشته شده‌است.

اولین قدم، شناخت صحیح مشکل است

اقتصاد ایران با مشکلات پیچیده و متعددی دست به گریبان است؛ اما می‌توان گفت بی‌شک در میان همه این مشکلات، بزرگ‌ترین آنها و اساسی‌ترین دلیل مزمن شدن و تعمیق و تشدید سایر مشکلات در نظام اقتصادی کشور، ضعف شدید دانش و بینش سیاستگذاران اقتصادی در مورد پایه‌ای‌ترین و اساسی‌ترین مفاهیم علم اقتصاد است.

مدیران و رویکردهای مدیریتی آنان

مولانا می‌گوید: گر همی خواهی سلامت از ضرر  چشم ز اول بند و پایان را نگر در ادبیات مدیریت مجموعه‌های سازمانی از جمله سازمان‌های محلی یا مدیریت شهری به‌طور کلی می‌توان به دو نوع برنامه‌ریزی یا دو رویکرد برنامه‌ریزی اشاره کرد که امروزه هر دو رویکرد در عملکرد مدیریت‌های شهری قابل مشاهده است و هر یک نیز کارکردهای خاص خود را دارد.

تهران به شما نیاز دارد

ثبت‌نام از ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر شروع شده است و مردم امیدوارند، افراد متخصص به پارلمان شهری وارد شوند.

جنگ جهانی واکسن

چین، چنان در پیشبرد دیپلماسی واکسن خود در آسیا موفق بوده که رقبای جهانی و منطقه‌ای‌اش را وادار کرده تا با تحرک بیشتر در جدیدترین میدان نبرد خود با پکن، به‌دنبال راهی برای مهار و پس زدن اژدهای شرق آسیا باشند.

غافلگیری آخرین برف زمستان

سامانه بارشی که از شامگاه جمعه موجب بارش سنگین برف و باران در بیش از ۱۷ استان و اختلال در ترددهای بین شهری شده بود، 2روز پرحادثه را در کشور رقم زد.

پیامک‌های خانمان‌سوز