02
یکشنبه 24 اسفند 1399
شماره 8181
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ضرورت مشارکت سیاسی در ماراتن 1400

اصلاحات
مشارکت سیاسی و توجه به اهمیت حضور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که قرار است قریب به 3‌ماه دیگر یعنی در 28خردادماه 1400برگزار شود، موضوعی است که به مطالبه جدی جریان‌های سیاسی در کشور بدل شده و محل توجه و تأکید ویژه طیف‌های اصلاح‌طلب در انتخابات پیش‌رو قرار گرفته است.
شورای نگهبان
آخرین نشست خبری سال1399 سخنگوی شورای نگهبان دیروز برگزار شد؛ نشستی که 2 محور آن بیش از دیگر بخش‌ها انعکاس داشت و به تیتر یک رسانه‌های مختلف تبدیل شد.
سفیر پیشین ایران در فرانسه در گفت‌وگو با همشهری:

ایران بازی برد- برد با اروپا را آغاز کند

گفت و گو
ایران و آمریکا در مسیر کشاکش هستند. این مسئله‌ای است که در اظهارنظرهای مقامات هر دوکشور پیداست؛ آن هم در شرایطی که هر روز رسانه‌ها در ایران و آمریکا خبرهایی از شرایط احیای برجام را پوشش می‌دهند.

‌بهره‌برداری از فاز اول سامانه‌های تحول قضایی

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه کار دستگاه قضا ستاندن حق از تعدی‌کنندگان به حقوق مردم و بازگرداندن حق به صاحب آن است، گفت: این احساس مبارکی است که مردم سریع به عدالت دسترسی پیدا کنند و به حق خود برسند.
روی خط سیاست / شناسایی عوامل حمله به کشتی کانتینربر ایران در دستور کار
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: گزارش‌های دریافتی، حمله خرابکارانه به کشتی کانتینربر ایران را که در تناقض آشکار با حقوق بین‌الملل و حقوق دریاها قرار دارد، تأیید می‌کند.
PDF ایران
کوتاه ایران
گزینه‌های دیگر جاذبه ظریف را ندارند: رسول منتجب‌نیا، دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی با اشاره به اینکه «در انتخابات به افرادی نیازمندیم که قدرت مدیریت، برنامه و تجربه داشته باشند»، گفت: ظریف فردی دیپلمات است که می‌تواند دیپلماسی کشور را به پیش ببرد.