54
شنبه 24 اسفند 1398
شماره 7904
تیر
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خاطره‌هایی از زیر پل‌گیشا

پل‌گیشا، پل‌گیشا، پل‌گیشا... خیلی از خاطره‌ها به زیر پل‌گیشا برمی‌گردند.
ویژه
چالش فیس‌اپ که در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ‌های #AgeChallenge و #FaceAppChallenge ترند شده بود، در گرمای تیرماه به تن ایرانی‌ها هم نشست. اپلیکیشن Face App عکس چهره کاربران را می‌گرفت و عکسی از چهره احتمالی آنان در دوران پیری تحویل می‌داد.
یکی از واژه‌های پرکاربرد سال98 را باید بیت‌کوین و ماینرها بدانیم. اینها همان بحث ارز دیجیتال است که طی فرایندی دیجیتال، استخراج ارز از طریق آنها اتفاق افتاده و درآمد خوبی هم دارد.
اگر یک روزنامه‌نگار، کمی با حوصله در زندگی بدنام‌ترین میلیاردرهای آمریکایی کنکاش کند، ردی از دونالد ترامپ پیدا خواهد کرد.
میدان حسن‌آباد را باید یکی از قدیمی‌ترین اماکن و میادین تهران بدانیم؛ نقطه‌ای که حتی بخشی از اولین‌ها در آن واقع شده؛ ازجمله نخستین ایستگاه آتش‌نشانی تهران که در محل یک گورستان قدیمی ایجاد شده.
شانزدهم مرداد‌ماه سال‌جاری بود که یک‌بار دیگر، قطار تهران به آنکارا،  به صورت رفت و برگشت راه افتاد.
شروع با پیروزی، 10بازی و یک باخت و صعود به فینال؛ اینها نتایجی است که تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های والیبال به‌دست آورد؛ نتایجی که حتی خود فدراسیون والیبال هم انتظارش را نداشت.
28 تیر 1398

نفتکش در برابر نفتکش

اردشیر سنایی، استاد دانشگاه: در چند‌ماه گذشته حوادث مختلفی در منطقه پرتلاطم خلیج‌فارس و تنگه هرمز رخ داد؛ حوادثی که هر کدام می‌توانست منجر به برافروخته‌شدن جنگ و درگیری نظامی شود.
5درصد تا اینستکس

5درصد تا اینستکس

روایتی تصویری از برنامه افزایش سطح غنی‌سازی‌ اورانیوم ایران در تیر‌ماه 98
خبرگزاری رویترز گزارش داد که یک مقام ایرانی در گفت‌وگو با این خبرگزاری اعلام کرد که ایران پس از پایان مهلت 60روزه به اروپا سطح غنی‌سازی خود را از 3.67درصد به 5درصد می‌رساند.
تماس‌هایی از کانال عراق
تماس‌هایی از کانال عراق
عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر عراق در سفری ناگهانی به تهران با رئیس‌جمهور ایران دیدار کرد. دفتر اطلاع‌رسانی نخست‌وزیر عراق در بیانیه‌ای گفت که «رئیس‎جمهور ایران و عادل عبدالمهدی درباره روابط دوجانبه و راه‌های کاهش تنش در منطقه بحث و تبادل نظر کردند».
PDF تیر
کوتاه تیر
وزیر امور خارجه ایران، یک سوم از تیرماه98 را در قاره آمریکا گذراند. او ابتدا برای شرکت در نشست سالانه مقامات عالی‌رتبه شورای اقتصادی - اجتماعی ملل متحد به قصد نیویورک پرواز کرد.
سحر قریشی همان بازیگر معروفی که در برنامه رشیدپور به عکس‌های تارانتینو و کاپولا نگاه کرد و گفت: نمی‌شناسم در حاشیه فیلم جدیدش ایکس لارج مقابل دوربین قرار گرفت و گفت: «در شش‌ماهه دوم امسال پشت دوربین نخستین فیلم‌ خودم می‌ایستم که یک ملودرام اجتماعی است.»