61
شنبه 24 اسفند 1398
شماره 7904
بهمن
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جشنواره محزون

عجب جشنواره‌ای بود سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر. اعتراضات خیابانی و شلیک اشتباهی آسمانی سبب شده بود از قبل از آغاز، بحران بشود تم اصلی جشنواره و تا روز آخر هم بحران تمام نشد.
ویژه
تتلو امیرحسین مقصودلو که زمانی روی ناو نیروی دریایی ایران رپ می‌خواند، بعدها در انتخابات به‌عنوان حامی سیدابراهیم رئیسی سید ابراهیم رئیس‌الساداتی حضور داشت و... وقتی از ایران رفت، توسط مسئولان مثل ساسی‌مانکن در زمره بیماری‌های مزمن قرار گرفت.
انتشار تصویر لباس فضانوردی توسط آذری جهرمی واکنش‌های منفی به‌دنبال داشت.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش ۱۰هزارتومانی قیمت این نوع گوشت خبر داد و گفت: خروج دام از مرزهای غربی کشور و بارندگی‌های اخیر دلیل این رشد قیمت بوده است.
ستاره بسکتبال آمریکا به‌دلیل سقوط هلی‌کوپتر شخصی‌اش در ایالت کالاباساس درگذشت.
کاخ مرمر ابتدای بهمن 98 موزه شد و پس از ۴۱سال در ۶ بهمن ۱۳۹۸ مورد بازدید رسانه‌ها قرار گرفت.
حق میزبانی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گرفته شد. این خبر بلافاصله پس از اتفاق تلخ و ناراحت‌کننده هواپیمای اوکراینی ابتدا در رسانه‌های عربستانی منتشر شد و بیشتر در حد یک‌شوخی بود اما خیلی زود به یک‌واقعیت تبدیل شد و سر از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا درآورد!
4بهمن 98

ترانه‌خوانان مرگ

استعاره عجیبی است مرگ؛ وقتی تنها چند روز مانده به تولدت، مقتل میهمانت شوی. تنها چند روز مانده بود به روز جهانی تالاب و نیز پنجاهمین سالروز تاسیس کنوانسیون رامسر کنوانسیون حفاظت از تالاب‌های جهان که خبر تلفات گسترده پرندگان در تالاب بین‌المللی میانکاله، پیچید و این جغرافیای چشم‌نواز مازندران که گاه‌گاهی با خبر شکار غیرقانونی پرندگان به صدر اخبار می‌رسید، حالا خودش شده بود قتلگاه هزاران فلامینگو، چنگر، اردک و پلیکان؛ 12 هزار پرنده از زیباترین گونه‌ها.
داربی؛ ایرانیزه شد

داربی؛ ایرانیزه شد

استراماچونی ایتالیایی و کالدرون آرژانتینی بدون شک موفق‌ترین مربیان سال 98فوتبال ایران بودند.
مربی نیمه‌خارجی
مربی نیمه‌خارجی
تحریم و جنگ اقتصادی پس از به زیرکشیدن شاخص‌های اقتصادی و ایجاد تنش‌های اجتماعی، ورزش را به چالش کشید.
یکی از عجیب‌ترین اتفاقات در فرودگاه ماهشهر افتاد؛ اتفاقی که بازخورد خبری زیادی هم در فضای بین‌المللی داشت.

7 سالن جدید برای پردیس ملت

در آستانه شروع سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، ۷سالن دیگر در پردیس سینمایی ملت، با حضور حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی و پیروز حناچی شهردار تهران افتتاح شد.

چو بید بر سر امید خویش می‌لرزیم

آخرین روز بهمن‌ماه، پس از چند روز رد و بدل‌شدن شایعاتی مبنی بر ورود ویروس کرونا به ایران، بالاخره ابتلا و درگذشت 2 نفر در قم تأیید شد.

ساحل خزر؛ دریای برف

برف گیلان از بیستم بهمن‌ماه بود که شروع شد. یک جبهه هوای سرد قطبی وارد کشور شده بود که بیشترین تأثیرش را روی شمال کشور می‌گذاشت.
PDF بهمن
کوتاه بهمن
غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری از تأیید احکام صادره برای متهمان محیط‌زیستی در دادگاه تجدیدنظر خبر داد.
به‌دنبال قطع همکاری شرکت‌های ال جی و سامسونگ کره‌جنوبی با شرکت‌های ایرانی به‌دلیل تحریم‌های آمریکایی، آخرین تابلوهای این دو شرکت از سطح شهر، فروشگاه‌ها و مغازه‌ها جمع‌آوری شدند.
فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران خواسته‌هایش درباره حضور زنان در بازی‌های انتخابی جام‌جهانی، لیگ قهرمانان آسیا و لیگ داخلی را بار دیگر مطرح کرد.