57
شنبه 24 اسفند 1398
شماره 7904
مهر
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

داستان‌ زندگی معروفت می‌کند

​​​​​​​شهربانو منصوریان، یکی از ورزشکارانی است که در این چند سال معروف شده و برای جامعه آشناست.
ویژه
علی حیدری، روزنامه‌نگار حوزه ترکیه: روز نهم اکتبر عملیات ترکیه در شمال سوریه برای جلوگیری از ایجاد کریدور کردی در جنوب مرزهای ترکیه با نام چشمه صلح آغاز شد.
​​​​​​​سؤال: چگونه بدون کنکور می‌توان دانشجوی دانشگاهی معتبر شد؟
مفسد اقتصادی سال‌های ابتدایی دهه80 یک‌بار دیگر در آخرین سال‌های دهه90 راهی زندان شد. شهرام جزایری ناآرام‌ترین چهره محکوم به جرایم اقتصادی در کشور است.
​​​​​​​گاندو نام یکی از سریال‌های ایرانی با مضمون سیاسی و اطلاعاتی بود.
زنان هوادار، بازی‌های زیادی را پشت درهای ورزشگاه متوقف شدند؛ عده قابل توجهی با هزار ترفند و برنامه ظاهرشان را مردانه کردند و با ریسک بالای امکان دستگیری و بازداشت، خودشان را به سکوهای بلند آزادی رساندند.
​​​​​​​سال 1388 خبر مهاجرت فرزند حجت‌الاسلام والمسلمین زم که برند مشهوری در میان مدیران فرهنگی محسوب می‌شود، بر سر زبان‌ها افتاد. روح‌الله زم پس از یک دوره بازداشت، به خارج از کشور رفت.
3مهر 1398

روحانی در سازمان ملل چه گفت؟

​​​​​​​حسن روحانی، رئیس‌جمهور مهرماه سال98 در حالی برای هفتمین‌بار در طول دوران ریاست‌جمهوری‌اش به نیویورک رفت که تلاش‌هایی از طرف امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه برای ملاقات کوتاه بین او و دونالد ترامپ آغاز شده بود.
PDF مهر
کوتاه مهر
نایب‌رئیس‌کمیسیون امنیت ملی از هجوم خارجی‌ها و به‌ویژه شهروندان کشورهای عربی برای خرید ویلا و زمین در شهرهای شمالی‌ کشور خبر داد و گفت: وجود آب و هوای مناسب و مناطق ییلاقی از یک‌سو و افزایش‌ نرخ ارز از سوی دیگر سبب استقبال اعراب از خرید ویلا در مناطق شمالی ‌کشور شده‌ است.
امسال نیز مانند هر سال پیاده‌روی اربعین انجام شد.
​​​​​​​گوشی همراه در ایران قصه خاص خودش را دارد. حوزه به‌شدت حساسی است؛ حساس به قیمت دلار و اتفاقات اقتصادی و البته تحریم‌ها؛ به همین دلیل است که با کوچک‌ترین تغییر در قیمت دلارها، گوشی‌های همراه هم سریع افزایش قیمت پیدا می‌کنند.