60
شنبه 24 اسفند 1398
شماره 7904
دی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

44 حوزه غیررقابتی

بیش از 16هزارنفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد چیزی در حدود 7هزار‌نفر در نهایت تایید صلاحیت شدند،
ویژه
بر خلاف شلوغ بازی‌های فدراسیون والیبال این بار ایران برای رسیدن به المپیک کار سختی نداشت و به راحتی سهمیه گرفت.
با 6ماه تاخیر همانی شد که باید می‌شد. یحیی گل‌محمدی که تصور نمی‌کرد برانکو پرسپولیس را ترک کند، قراردادش را با شهر خودرو تمدید کرده بود و بعد هم تلاش‌اش برای فسخ به جایی نرسید تا ایرج عرب با از دست دادن بهترین گزینه داخلی، به ترکیه برود و با گابریل کالدرون به توافق برسد.
دی‌ماه98، ماه ناکامی فوتبال ایران در راه صعود به المپیک بود.
صبحگاه جمعه 13 دی‌ماه به دستور شخص رئیس‌جمهور آمریکا، هلی‌کوپترهای این کشور به اتومبیل حامل سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمله کردند و با به شهادت رساندن سردار سلیمانی، مرزهای تروریسم را جابه‌جا کردند.
اسمشان آلفا و کاسیاست؛ دلفین‌های برج میلاد را می‌گوییم. برج میلاد و دلفین؟
محسن افشانی، بازیگر سینما که به دلیل رفتارهای خارج از عرف و انتشار تصاویر حاوی مطالب ترویج‌کننده خشونت در فضای مجازی به دستور مقام‌قضایی در روز پنجشنبه 6 تیرماه دستگیر شده بود، با گذراندن 6‌ماه حبس و دستور تعویق اجرای حکم از زندان آزاد شد.
8 دی 1398

تاج؛ قلبی که گرفت

مهدی تاج به دلیل مشکلات قلبی از ریاست فدراسیون فوتبال کنار رفت.
حاشیه‌های یک تعویض پرچم

حاشیه‌های یک تعویض پرچم

«کیمیا علیزاده تنها مدال‌آور ورزش بانوان ایران در رقابت‌های المپیک با مهاجرت به کشور هلند قصد دارد در بازی‌های المپیک توکیو برای کشور آلمان مبارزه کند.»
شماره هفت دوباره روی نیمکت
شماره هفت دوباره روی نیمکت
فقط 2 روز از قهر استراماچونی گذشته بود که یکی از اعضای هیات‌مدیره استقلال در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها اعلام کرد: «کسی را به جای استراماچونی می‌آوریم که همه دوستش دارند.»
در پی حمله هوایی آمریکا به کاروان سردار سلیمانی در فرودگاه بغداد و شهادت سپهبد سلیمانی و همراهانش در بامداد 13 دی‌ماه 98 و پذیرش مسئولیت حمله توسط رئیس جمهور آمریکا، جمهوری اسلامی ایران وعده داد که از آمریکا «انتقام سخت» خواهد گرفت.

پرواز از سحرگاه

اول شایعه شد که سردار سلیمانی به شهادت رسیده.

نوروز 99 هم سیل داریم؟

طغیان رودخانه‌های فصلی از 14 تا 16 دی در استان سیستان و بلوچستان گزارش شد. این استان در تمام سال 98 تحت تأثیر وقوع سیل بود. آیا سال جدید هم با سیل همراه است؟

بیرون کردن کارگر آرژانتینی

گابریل کالدرون در شرایطی که صدرنشینی در لیگ و حضور در نیمه‌نهایی را به ارمغان آورده بود از پرسپولیس جدا شد.