51
شنبه 24 اسفند 1398
شماره 7904
فروردین
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مسافران بی‌بازگشت

معمولا چند روز پس از سیزده به‌در است که نشستی برگزار شده و آمارهای مربوط به تصادف‌های رانندگی نوروزی به سمع و نظر رسانه‌ها و ایضاً مردم می‌رسد.
ویژه
در واپسین روزهای نخستین‌ماه سال وزیر امور خارجه وارد دمشق شد.
این قاب‌ها روایت روزهای آبرومند و منظم جشنواره‌ای است که خودش را از زیر سایه سنگین فجر ملی نجات‌داد و سعی‌کرد در برگزاری و دعوت مهمانان و البته داوری‌ها، تمام حواشی فجر‌ملی را پلک بزند و خلاصه برای عنوان جشنواره بین‌المللی فیلم فجر یا به تعبیر این یکی دو سال اخیر،«جشنواره جهانی فیلم فجر» سر‌ و ‌شکل خوبی مهیا‌کند.
شکست در داربی برای استقلال خیلی بیش از یک شکست بود.
سیل شمال و سیل‌های سراسری که آغاز شد، مسئولان هم شروع کردند به سخنرانی و وعده‌دادن؛ درست مثل اتفاق‌های دیگر. این نقل‌قول‌ها حوزه‌های مختلف را شامل می‌شد؛ از وعده برای جبران خسارت‌ها گرفته تا ابراز همدردی از سوی مسئولان و سلبریتی‌ها و همچنین صدمه‌هایی که به میراث فرهنگی و محیط‌زیست وارد شده.
هجوم ملخ‌های صحرایی به ایران از اواخر زمستان سال97 شروع شد.
اعلام آخرین آمار فروش فیلم‌های اکران نوروزی نشان داد فیلم «غلامرضا تختی» با وجود پیش‌بینی استقبال قابل توجه، به آمار فروش خوبی دست نیافت.
1 فروردین 1398

سال سیل

همه داشتند خودشان را برای نوروز98 حاضر می‌کردند که اتفاق افتاد؛ سیل‌های سراسری نوروز را می‌گوییم.
آب به گاوخونی بازگشت

آب به گاوخونی بازگشت

تالاب بین‌المللی گاوخونی که یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های فعالان محیط‌زیست در سال‌های اخیر بود، در آغاز سال98 لحظه‌هایی رؤیایی را پشت سر گذاشت.
از خان دایی فیلم«قیصر» و شازده احتجاب تا نقش مکرر پدربزرگ در ملودرام‌های دهه60 و حضوری غافلگیر‌کننده در «خانه‌ای روی آب».

پایان عادل فردوسی‌پور در تلویزیون

پیش از آغاز سال98، با وجود اعلام خبر پایان کار برنامه90، جدایی عادل فردوسی‌پور از تلویزیون شوخی به‌نظر می‌رسید.

پرفروش‌ترین فیلم اکران نوروز توقیف شد

براساس آمار فروش فیلم‌ها در اکران نوروز 98، فیلم «رحمان 1400» با حدود 22 و نیم میلیارد تومان در تنها 4هفته در صدر قرار گرفت.
PDF فروردین
کوتاه فروردین
آخرین روزهای نخستین‌ماه سال1398 با خبری تاریخی برای زنان وزنه‎بردار ایران همراه بود.
کلیسای جامع نوتردام یکی از پربازدیدترین بناهای تاریخی در فرانسه و اروپا در آتش سوخت و تمام شد.
صفحه توییتری سفارت ایران در برونئی با انتشار عکسی از حمیرا ریگی در قصر نورالایمان نوشت: «سفیر جدید ایران در برونئی دارالسلام، استوارنامه‌اش را تقدیم حاجی حسن البولکیاه، سلطان برونئی کرد.»