55
شنبه 24 اسفند 1398
شماره 7904
مرداد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

صف شاکیان پرشین‌خودرو

جلسه رسیدگی به پرونده شکایت از شرکت پرشین خودرو، یکی از شلوغ‌ترین روزهای دادگاه‌ها در سال1398 بود. این جلسه در شعبه۱۰۶۴ دادگاه کیفری تهران و به ریاست قاضی قاسمی برگزار شد.
ویژه
خبر سوءاستفاده عده‌ای از سوراخ‌های قوانین بیمه در ایران هر سال و هر سال در چند نوبت تکرار می‌شود.
مزدک میرزایی را توصیف کنید: سفید، خونسرد، آرام، با کت و شلوارهایی به رنگ‌هایی روشن، مثلا خاکستری کم‌رنگ، آبی‌ کم‌ ‌رنگ، پیراهن‌هایی تا جای ممکن بی‌رنگ، بی‌ادا و اطوار، ساکت، بی‌سروصدا، بی‌حاشیه، خجالتی، گوشه‌گیر، متین، باادب، بی‌دردسر، حتی شاید خنثی.
کاظم پالیزدار، مشاور معاون اول رئیس‌جمهور و دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در صفحه شخصی خود در توییتر، نوشت: «روز گذشته با دستور قاطع و صریح رئیس‌جمهور محترم، آخرین تلاش‌های افراد برای واردات ذرت‌های آلوده به کشور متوقف شد. ایشان همچنین دستور برخورد با متخلفین را به دستگاه قضایی صادر کردند.»
17شهریور‌ماه سال98 سخنگوی وزارت خارجه ایران در یک نشست خبری حضور یافت و اعلام کرد که نفتکش آدریان دریا با وجود اقدامات ایذایی در نهایت در سواحل مدیترانه پهلو گرفت و محموله خود را تخلیه کرد.
اردیبهشت امسال زمانی که محمدجواد ظریف برای شرکت در اجلاس سازمان ملل به نیویورک سفر کرد .
گردشگران اروپایی و غربی زیادی هستند که به ایران آمده و به نقاط مختلف کشورمان سر می‌زنند.
30مرداد 1398

ملاقات 50درصدی‌ با خود استاد

خانه- موزه عزت‌الله انتظامی، پروانه میراث فرهنگی گرفت. داستان از این قرار بود که خانه- موزه انتظامی برچیده شد و دوباره چیده شد.
12‌ماه تلاطم

12‌ماه تلاطم

اسکناس آمریکایی که روزبه‌روز برای ما گران‌تر و کمیاب‌تر می‌شود، سال98 را با نرخ 12هزار و 900تومان آغاز کرد.
حال ناخوش غول خودروی ایران
حال ناخوش غول خودروی ایران
حوزه خودروسازی ایران، همیشه جزو حوزه‌ها و صنایع پرتنش بوده است. خاصه در 2سال اخیر هم که تورم لجام‌گسیخته پیش آمده است، خودروسازها هم فرصت را مغتنم شمردند تا قیمت‌ها را افزایش بدهند.
PDF مرداد
کوتاه مرداد
روزنامه هفت صبح حکم یکی از شعبات دیوان عدالت اداری را درباره موتورسواری خانم‌ها منتشر کرد که نشان می‌داد این شعبه در پاسخ به شکایت یک زن از اصفهان نسبت به نبود امکان دریافت گواهینامه موتورسیکلت حق را به شاکی داده و پلیس را ملزم به صدور گواهینامه موتورسیکلت برای زنان کرده است.
قلبی که به آن اسید تزریق کرده باشند، در ثانیه‌ها ذوب می‌شود. احتمالا چنین اتفاقی باید برای چنان قلبی بیفتد. قلبی که به آن اسید تزریق کرده باشند، چه وضعیتی پیدا می‌کند؟