59
شنبه 24 اسفند 1398
شماره 7904
آذر
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

استراماچونی از ایران رفت

باورکردنی نبود، از آن هم بدتر، مضحک بود. وقتی استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی بازی را شروع کرد، روی نیمکت‌اش هیچ‌کس به‌عنوان مربی سرمربی، دستیار مربی، مربی بدنساز، هر چی وجود نداشت.
ویژه
​​​​​​​تقریبا 8‌ماه پس از سفر تاریخی شینزو آبه به تهران، حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران این سفر را پس داد، بعد از تلاش‌های ناکام امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه برای بازگشایی کانال اعتباری 15میلیاردی بین ایران و اروپا و فروش نفت ایران، ژاپن دوباره دست به‌کار شده بود تا بتواند هم برجام را زنده نگاه دارد و هم به کاهش تنش در منطقه کمک کند.
​​​​​​​روایت مرگ آزاد و فرهاد خسروی، روایت فقر است و رنج. 2‌برادر 14 و 17 ساله که همه دارایی پدر و مادر از کار افتاده‌شان، خانه‌ای در روستای نی در حوالی مریوان است که آن را هم کمیته امداد برایشان ساخته.
​​​​​​​وقتی از سیل خوزستان و اهواز صحبت می‌کنیم، دقیقاً منظورمان چیست؟ بارندگی‌های فراوان پاییزی در کشور و ازجمله اهواز و خوزستان، کار خودش را کرد و مرکز این استان، زیر آب رفت.
​​​​​​​کمتر از یک‌ماه پس از حمله به کنسولگری ایران در کربلا، این بار آتش ناآرامی‌های پاییزی عراق به کنسولگری ایران در نجف کشیده شد، براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی رسانه‌های عراقی، چهارشنبه شبی درگیری‌هایی بین اغتشاشگران و نیروهای ضدشورش که برای حفاظت از کنسولگری جمهوری اسلامی ایران به محل اعزام شده بودند، رخ داد و نهایتا کنسولگری ایران مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفت.
​​​​​​​وقتی تصاویری از جاسازی قرص‌های مختلف در کیک و کلوچه‌ها در فضای مجازی دست به‌دست می‌شد، مشخص نبود، آیا این تصاویر بهره‌ای از واقعیت برده یا کذب محض است؟ کم‌کم با تکرار این موضوع و انتشار عکس‌های مختلف وضعیت شکل جدی‌تری به‌خود گرفت.
​​​​​​​پایان کار «فدریکا موگرینی»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در 10 آبان ماه، یکی از رویدادهای مهم در روابط ایران و اتحادیه اروپا در سال98 بود. نام فدریکا موگرینی با برجام پیونده خورده است.
1آذر 98

سرخ‌های گران‌قیمت

هر سال پیش از یلدا قیمت‌ها رنگ عوض می‌کنند و به نسبت ملزومات این سفره قیمت‌شان بالا و بالاتر می‌رود.
نصرت رفت سینما هست

نصرت رفت سینما هست

«نصرت کریمی» فیلمساز، انیماتور، مجسمه ساز، بازیگر و صدا پیشه برجسته، در گذشت. خبر را بابک کریمی، بازیگر و پسر نصرت تأیید کرد.
توریست بلژیکی از آفریقا تا آسیا
توریست بلژیکی از آفریقا تا آسیا
درست در روزهایی که می‌توانستیم با هروه رنار قرارداد امضا کنیم و یک‌مربی با خصوصیات کی‌روش را به فوتبال‌مان بیاوریم تا راه او ادامه پیدا کند، سراغ مارک ویلموتس رفتیم.

کودک کار در سطل زباله

​​​​​​​انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر تمسخر یک کودک‌کار و انداختن او در سطل زباله شهری توسط 2‌مرد و تصویربرداری از این اقدام، تمام ایران را تحت‌تأثیر قرار داد.

کارستان در آمازون

​​​​​​​سایت آمازون پخش آنلاین مستندهای کارستان را آغاز کرد. رخشان بنی‌‌اعتماد و مجتبی میرتهماسب در هسته مرکزی «کارگاه فیلم کارآ»، تهیه‌کنندگی این فیلم‌ها و کارگردانی تعدادی از آثار را بر عهده داشتند.
PDF آذر
کوتاه آذر
​​​​​​​همان بویی که در سال97 در تهران پیچید و عاقبت هیچ‌کس نفهمید منبعش چه بود، در آذر 98دوباره پایتخت ایران را برداشت.
​​​​​​​نقش برجسته سرباز هخامنشی تخت‌جمشید استردادی از آمریکا، سه‌شنبه ۲۶ آذر در موزه مشاهیر برج میلاد به نمایش گذاشته شد.
​​​​​​​پس از تغییر نام بلوار فردوس غرب به نام بلوار ناصرحجازی، روز شنبه 23آذر، همزمان با هفتادمین زادروز ناصر حجازی تابلوی جدید این معبر به نام بلوار ناصر حجازی هم نصب شد.