• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 25 آبان 1399
کد مطلب : 115792
+
-

جنایت در زندان خرم‌آباد


درگیری چند نفر از زندانیان در یکی از بندهای زندان خرم آباد موجب قتل یکی از آنها شد.
به گزارش همشهری، این درگیری چند روز قبل در یکی از بندهای زندان خرم آباد که زندانیانی با جرائم مختلف در آنجا نگهداری می‌شوند اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود یکی از زندانیان که از مدتی قبل به اتهام قتل عمد زندانی شده بود با چند نفر دیگر از زندانیان درگیر شد و جانش را از دست داد.
داریوش شاهون‌وند، دادستان مرکز استان لرستان در این‌باره گفت: طبق گفته چند نفر از زندانیان و مأموران بند، مقتول با دو تا سه نفر در زندان درگیر شد که پس از این درگیری، از سوی آنها مورد ضرب و شتم قرار گرفت و جان باخت. وی افزود: پزشکی قانونی با حضور خانواده این فرد، کالبدشکافی را انجام داد که ظرف چند روز آتی و پس از تکمیل نتیجه کامل کالبدشکافی، علت اصلی مرگ اطلاع‌رسانی خواهد شد. بررسی‌های اولیه پزشکی نشان می‌دهد احتمال مصرف موادمخدر نیز وجود دارد که البته این موضوع نیز در حال بررسی است.
شاهون وند درباره سوابق مقتول گفت: این زندانی به اتهام قتل عمد با دستور بازپرس شهرستان دلفان استان لرستان تحت پیگرد قضایی قرار داشت و به زندان معرفی شده بود که در زندان این حادثه اتفاق افتاد و پرونده او تحت عنوان فوت مشکوک به قتل، در دستور کار قرار دارد و طبق تحقیقات انجام شده هویت افرادی که این زندانی با آنها درگیر شده مشخص شده و تحقیقات توسط بازپرس درحال انجام است.
دادستان مرکز استان لرستان همچنین ضمن رد ادعاهایی مبنی بر فوت یک زندانی در زندان خرم‌آباد به‌دلیل شکنجه، گفت: چنین خبری صحت ندارد و فوت این زندانی در درگیری بین زندانیان اتفاق افتاده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید