11
شنبه 14 فروردین 1400
شماره 8185
هوشمند
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
یک استارت‌آپ حوزه خودروهای برقی در کالیفرنیا از یک SUV مفهومی الکتریکی رونمایی کرده که می‌تواند با نور خورشید باتری‌های خود را به‌خوبی و برای مسافت قابل‌قبولی شارژ کند.
سردار ‌غلامرضا جلالی‌، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرده که شبکه ملی اطلاعات قرار است سلسله مراتب دسترسی به اینترنت را ایجاد کند.
توییت پنجشنبه گذشته ایلان ماسک باعث تقویت عجیب یکی از رمزارزها شد و آن را برای مدت کوتاهی به بیش از ۳۵درصد رشد رساند. به گزارش وب‌سایت بیزنس‌اینسایدر، مدیرعامل استارت‌آپ فضایی اسپیس‌ایکس در توییت خود نوشت: «اسپیس‌ایکس قصد دارد دوج‌کوین واقعی را روی ‌ماه واقعی قرار دهد».

کلاب‌هاوس؛ پدیده نوروزی

در روزهای تعطیلات عید کلاب‌هاوس با حضور 2وزیر و مقام‌های دیگر تبدیل به جنجالی‌ترین ابزار رسانه‌ای کشور شد
فناوری
کلاب‌هاوس هر‌چند در کشورهای دیگر طی ماه‌های گذشته فراگیر شده بود، اما در ایران طی تعطیلات نوروز بود که تبدیل به شبکه‌ اجتماعی مهم و جنجالی شد و پای مقام‌ها و نمایندگان مجلس را هم به بحث‌های صوتی کشاند.
PDF هوشمند
کوتاه هوشمند
در تعطیلات نوروز با حضور مقام‌های رسمی و 2وزیر در اتاق‌های گفت‌وگوی صوتی کلاب‌هاوس تبدیل به خبری داغ و جنجالی شد که حاشیه‌های آن هم هنوز ادامه دارد. حضور 8هزار کاربر در یک اتاق گفت‌وگو که با حضور محمدجواد ظریف رقم خورد، توجه بسیاری از مردم را به این پلتفرم جلب کرد.