20
چهار شنبه 14 آبان 1399
شماره 8076
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
حساب اینستاگرامی سینما نوین، به بخش‌هایی از صحبت عادل فردوسی‌پور در جشن امضای اینترنتی کتاب «پیگیر اخبار نباشید» پرداخت.
خبر درگذشت کریم اکبری مبارکه، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بر اثر ابتلا به ویروس کووید- 19 بار دیگر حرف تعطیلی جریان تولید پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی را داغ کرد.
درام به نقطه اوج و سکانس فینال رسیده است. ترامپ و بایدن رسیده‌اند به راند آخر. ظاهر قضیه نشان می‌دهد که شانس بایدن بیشتر است و در نهایت دست او به‌عنوان برنده بالا خواهد رفت.
طرح روز
روتردام: راننده قطاری که در جنوب هلند از ریل خارج شده بود، با گیر‌کردن قطار به دم تندیسی از یک وال، جان سالم به در برد. به گزارش بی‌بی‌سی، چنانچه این تندیس وجود نداشت،
اورلاندو: راننده ون نعش‌کشی در آمریکا پس از اینکه خودرو‌اش در بزرگراه آتش گرفت، با تلاش بسیار توانست جنازه‌ای را که با خودرو حمل می‌کرد، از میان شعله‌های آتش بیرون بکشد.

عکس روز

برگ‌روبی از بوستان جمشیدیه - تهران
اشتباه‌گرفتن سر طاس داور با توپ

اشتباه‌گرفتن سر طاس داور با توپ

گلاسکو: دوربین هوش‌مصنوعی که کارش دنبال‌کردن توپ فوتبال بود، با اشتباه‌گرفتن سر طاس داور بازی با توپ، تماشاگران تلویزیونی را عصبی کرد.
دستگاهی که توفان به پا می‌کند
دستگاهی که توفان به پا می‌کند
فلوریدا: شرکتی در آمریکا دستگاه دمنده‌ای ساخته است که به‌عنوان قوی‌ترین توربین‌های بادی جهان می‌تواند توفان شماره5 یعنی توفانی با سرعت 256کیلومتر بر ساعت تولید کند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
کتاب «سینمای فریدون گُله» به اهتمام رضا درستکار از سوی نشر خزه منتشر شد.
سخنان رئیس‌جمهور فرانسه درباره اسلام و مسلمانان واکنش‌های شدیدی در کشورهای مسلمان به‌دنبال داشت. اظهارات او در مورد آنچه اسلام‌گرایی افراطی و تهدید ارزش‌های سکولار فرانسوی می‌خواند، در آستانه هفته وحدت از یک‌سو‌ موجی از اتحاد و انسجام را در بین مسلمانان ایجاد کرد و از سوی دیگر منجر به معدودی عکس‌العمل‌های خشن غیرقابل دفاع از سوی داعش‌مسلکان متحجر در فرانسه و خارج از آن شد.