06
چهار شنبه 14 آبان 1399
شماره 8076
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
از میان همه بازی‌های امشب لیگ قهرمانان شاید نشود بازی خاصی را برای تماشا برگزید. می‌توانیم راحت سر شب بخوابیم. اما اگر با این دید به موضوع نگاه کنیم که این آخرین هفته لیگ قهرمانان پیش از فیفادی بعدی است، شاید همین بازی‌ها را هم به چشم‌مان بکشیم. مثلا ساعت۲۱:۲۵ دو بازی برگزار می‌شود که منچستری‌ها می‌توانند بازی با باشاک شهیر را برای تماشا انتخاب کنند و در بازی دیگر همین ساعت هم زنیت به مصاف لاتزیو می‌رود؛ تیمی که سردار آزمون چندبار روی کاغذ به آن منتقل شده است.
به‌خودی خود هم هر بازیکنی به‌طور مستقیم بین پرسپولیس و استقلال جابه‌جا می‌شود، در زمین شرایط سختی پیدا می‌کند.
پیش از آغاز لیگ بیستم، 2 تن از آخرین مارکوپولوهای باقی‌مانده در فوتبال ایران بار دیگر اقدام به تغییر تیم کردند.
مهدی طارمی بعد از انتقال به پورتو شرایط خوبی نداشته و هنوز در تفکرات سرمربی تیم جایی پیدا نکرده است.

شفر: شاید روزی به ایران برگشتم

سرمربی سابق استقلال در گفت‌و‌گو با همشهری مدعی شده اگر در روزهای پایانی لیگ هجدهم اخراج نمی‌شد، این تیم را قهرمان لیگ می‌کرد
این روزها وینفرد شفر بار دیگر به سوژه‌ای خاص در فوتبال ایران تبدیل شده است. استقلالی‌ها مدعی هستند طلب شفر را به حسابش ریخته‌اند اما خود این مربی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با همشهری ورزشی مدعی شده این اتفاق هنوز به‌صورت کامل رخ نداده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
باشگاه پرسپولیس درخواست تخفیف در محرومیت عیسی آل‌کثیر را به کمیته استیناف AFC رسانده و این هفته باید لایحه دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند.
محسن مسلمان بالاخره از سپاهان جدا شد و حالا یکی از بازیکنان آزاد حاضر در بازار نقل و انتقالات است. مسلمان بعد از جدایی از پرسپولیس دیگر روی خوش فوتبال را ندید و در ذوب‌آهن و سپاهان کاملا نیمکت‌نشین شد.
الریان قطر فرهاد قائمی را به‌خاطر عملکرد ضعیف کنار گذاشت؛ این خبری بود که روز گذشته خبرگزاری‌های ایران منتشر کردند اما قائمی، بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران می‌گوید دلیل برکناری‌‌اش را نمی‌داند.