• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 14 آبان 1399
کد مطلب : 114800
+
-

فضای مجازی/ فردوسی‌پور: سکوتم کلی حرف دارد

فضای مجازی/ فردوسی‌پور: سکوتم کلی حرف دارد

حساب اینستاگرامی سینما نوین، به بخش‌هایی از صحبت عادل فردوسی‌پور در جشن امضای اینترنتی کتاب «پیگیر اخبار نباشید» پرداخت.
فردوسی پور، در جشن امضای اینترنتی کتاب «پیگیر اخبار نباشید» در گفت‌وگو با سروش صحت در پاسخ به‌علت سکوت در برابر اتفاق‌هایی که برای برنامه نود افتاده گفت: سکوت، به‌نظرم خودش کلی حرف دارد و فعلا می‌خواهم به این سکوتم ادامه دهم. اما درباره «فوتبال ۱۲۰» باید بگویم که این برنامه تعطیل نشده و من نمی‌توانستم به تنهایی برای آن تصمیم بگیرم، چراکه ۵۰ نفر در آن برنامه مشغول کار هستند و به محض اینکه شرایط فراهم شود، طی دو سه هفته آینده پخش آن آغاز خواهد شد.

  عکس انتخاباتی نشنال جئوگرافیک

اینستاگرام نشنال جئوگرافیک با توجه به حساسیت‌های انتخاباتی در آمریکا بخشی از عکس‌های خود را به این رویداد اختصاص داده است. این عکس از دیوید گوتنفلدر، دیو اولسون از شهر لا وال ایالت ویسکانسین را به تصویر کشیده است که حامی دونالد ترامپ است.

  سعید معروف، بهترین بازیکن جهان

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) با انتشار گزارشی در سایت رسمی خود، مانند هفته‌های گذشته یک بازیکن را به‌عنوان بازیکن هفته انتخاب کرده که این‌بار کاپیتان سعید معروف، ستاره و پاسور تیم ملی ایران را به‌عنوان بهترین بازیکن جهان معرفی کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید