17
سه شنبه 24 فروردین 1400
شماره 8194
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نقل قول

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن: تسلط بایرن مونیخ در بازی رفت؟ فردا باید توپ را نگه داریم.
ویژه
در فوتبال جهان به مدیربرنامه‌ها بیشتر از بازیکنان حرفه‌ای خوش می‌گذرد.
شکست سایپا مقابل مس رفسنجان، ابراهیم صادقی را به پایان همکاری با نارنجی‌پوشان نزدیک کرد.
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در حالی شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل‌زاده را رد کرد که 24ساعت پیش از صدور این رأی، فصل فوتبال قطر به پایان رسید.
مس رفسنجان که نخستین تجربه لیگ برتری‌اش را تجربه می‌کند، با ربیعی نتایجی فراتر از حد انتظار گرفته و پس از پیروزی مقابل سایپا توانسته برای حداقل 24‌ساعت هم که شده، به رده چهارم جدول برسد.
قصه شیخ دیاباته تقریبا شبیه استنلی کی‌روش شده است. مهاجم برزیلی سپاهان در حالی سومین فصل حضورش در این باشگاه را پشت سر می‌گذارد که سال به سال آمار گلزنی‌اش آب رفته و امسال در خیلی از مسابقات اصلا اثری از او نبوده است.
یونس امامی در آلماتی قزاقستان، بدون اینکه امتیازی از دست بدهد، قهرمان شد و سهمیه المپیک گرفت. او که مدال برنز جهانی دارد، این بار یک وزن بالاتر آمده بود و به جای 70کیلوگرم در 74کیلو با حریفانش مبارزه کرد.

جور هندوستان

به‌دلیل ضعف هندی‌ها در میزبانی، پرسپولیس در گوا شرایط بدی دارد اما اوضاع 3تیم دیگر در امارات و عربستان روبه‌راه است
وقتی قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد همه تصور می‌کردند پرسپولیس کار راحت‌تری نسبت به سایر تیم‌های ایرانی دارد و به‌خصوص به‌دلیل همگروه نشدن با تیم‌های عربستانی از شانس بالایی هم برای میزبانی برخوردار است. گفته می‌شد در جمع ایرانی‌ها پرسپولیس تنها تیمی است که می‌تواند میزبانی را به‌دست بیاورد و حتی اگر هم این اتفاق رخ ندهد لااقل همین که لازم نیست سرخپوشان به عربستان بروند شانس بزرگی برای این تیم خواهد بود.

مهرام، جان کند و زنده ماند

با پیروزی شاگردان علی آرزومندی بر پالایش نفت آبادان، بازی نیمه‌نهایی لیگ‌برتر بسکتبال به بازی پنجم کشیده شد
در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های امسال لیگ برتر بسکتبال، تیم مهرام تهران، تیم پالایش نفت آبادان را در وقت اضافه 90 بر 86 شکست داد تا سرنوشت برنده نهایی پلی‌آف نیمه‌نهایی را به بازی پنجم بکشاند.
مهندس بازگشت‌ناپذیر
مهندس بازگشت‌ناپذیر
محسن مسلمان نتوانست سایپا را نجات بدهد
سرانجام کار ابراهیم صادقی در سایپا به پایان رسید و این مربی از سمتش برکنار شد.
در روزهایی که هوای مونیخ ابری و برفی است، هوای تیم بایرن‌مونیخ آفتابی به‌نظر می‌رسد.

فکری پرسپولیس را در صدر نگه داشت

گزارش بازی
سپاهان پس از 7‌برد متوالی مقابل نفت مسجد‌سلیمان با تساوی بدون گل متوقف شد.

آماربازی

آماربازی
تعداد بازی‌هایی که فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی استقلال روی نیمکت نشسته، بعد از بازی هفته گذشته این تیم مقابل پیکان به 20بازی رسید.

زیر یک خم/ پشت‌پرده شکست عباس جدیدی

عباس جدیدی، نماینده ایران برای حضور در شورای آسیا بود اما نتوانست آرای لازم برای دبیرکلی در این شورا را کسب کند. شایعه شده 2ایرانی که پیش از این در شورای آسیا سمت داشته‌اند، تلاش کرده‌اند جدیدی رأی نیاورد.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
برنامه بازی‌ها
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8194